Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ok.. zelfde als hier dus smile

Wel al hele avond stabiel op 1 zender.

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

Ja, da's geen probleem. Af en toe kan ik 10 à 15 x zappen, dan hangt ie.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Het gebruik van Incubuscamd maakt de box completer. De kinderziektes, zoals het vastlopen bij het zappen, worden nog wel aangepast zeker. Ben toch benieuwd naar Enigma...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Heren,zet timeschift es uit,en probeer incubus dan es.....

Geplaatst:

ja ja.. en dat loopt als een trein dus!!!!

Time shifting uit, en geen crashes meer na zappen!

Gr,

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

Ik ben nu tot zaterdag in Luxemburg, maar zal het zaterdagavond testen. Ben benieuwd...

Geplaatst:

Hier al avondje zitten zappen, maar nog gen crash gezien!

Draai best lekker eigenlijk!!

Misschien morgen NLB er op om te kijken wat daar allemaal aan verbeterd is!

Gr,

BaZ

Geplaatst:

wie heeft er nog meer het probleem met de ab ipbox 900 dat als hij is aangesloten via een hdmi kabel en ik bv overschakel van tv naar radio dat dan spontaan de tv van het kanaal afgaat, heb dit bij meerdere tv's

Geplaatst:

Rare vraag: hoe zet je timeshifting uit? Ik heb geen harde schijf gemonteerd...Ik heb in het menu gekeken, zie geen timeshifting.

Geplaatst:

@fdm

Volgens mij zou de box dan sowieso normaal moeten kunnen werken met incubusCamd. Loopt hij bij jou wel steeds vast na zappen?

Gr,

BaZ

Geplaatst:

@Gerrit1967

Ik ken het probleem niet. Laat je je TV automatisch schakelen tussen inputs of doe je dit handmatig?

Volgens mij als je dit handmatig doet kan het niet misgaan.

Overigens is het handiger als je hiervoor een nieuwe thread opent wink

Gr,

BaZ

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen