Ga naar inhoud


incubusCamd


moreno40

Aanbevolen berichten

gerrit,

 

Dat zit meestal in je scherm ingebakken. Als je de afstandsbediening je HDMI of SCART kiest waar je ipbox aan hangt zou het probleem niet op mogen treden.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

bij mij zit die via de hdmi op ext5 maar als ik vaak in een submenu gaat sprimgt die van ext5 af naar kanaal 5 en dan moet ik hem handmatig terugzetten, ben sowieso nog niet te spreken over de ontvanger want had hem gister wel aan de praat maar nu lukt het niet meer terwijl als ik de db 500 eraan hangt die meteen wel draait maar ja komt tijd komt raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er dan niet alleen in je TV maar ook in je box nog iets niet goed zit smile

 

Niet meteen de ontvanger de schuld geven wink

 

Heb je de handleiding gelezen over de HDMI instellingen van de ontvanger?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ben sinds kort ook in het bezit van een CubeRevo 9000HD+

 

heb hem eerst volgens het boekje aangezet en de satelliets geinstalleerd, dit ging voor de helft goed daar ik voor mijn topfield nog een spaun sur 211f met 2 x visiosat diseq 1.0 ertussen had zitten.

Dit ff snel veranderd naar nu 3 x de 10/1 switch SW101D

 

Omdat ik geen signaal had op de set topbox kanalen heb ik daarna het sifteam 017 r8107 network fix usb all noboot img erop gezet en de mgcamd1.30-newcs1.62 erop en dat werkt perfect.

 

Nu is het nog wel zo dat als de CR net aanstaat (via hdmi2) het beeld wegvalt even een ander input en weer terug naar hdmi2 en ik heb weer beeld (ik heb een panasonic th-42pz800e)

ik ga de CR ook eens bij mijn broer testen die heeft een LCD HD-Ready toestel, kijken of het daar ook gebeurt.

 

Ik heb ook de incubuscam geprobeert, maar op mijn sifteam img loopt dat voor geen meter;

1x vastgelopen

de cam is niet te verwijderen /var occupied verschijnt er

 

En ik weet niet of er meerdere cams tegelijk actief kunnen zijn op een receiver en dan met name de CR9000.

 

Ook gezocht naar het timeshiften en dat gevonden in de HD setup hier kan het uit/aan gezet worden.

Over het SD en HD beeld van de CR ben ik zeer tevreden.

 

Groet blakkie

DM600PVR (standby),DreamBox 8000HD, Visiosat Big bisat 6 Quads

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Blakkie,

 

sif 8107 is vooreerst niet de laatste versie img voor jou toestel

Meerdere cams kunnen niet samen werken

Wat incubus cam betreft: dit is een eertse release,en dus nog buggy....als je timeschift niet uitzet loopt die gelijk vast.

Gisteren heb ik samen met Dexter (nlb) 4 uur zitten testten op die cam,en wat we daaruit geleerd hebben is dat als je naar een CCcam server 2.09 connect het beeld na enkele minuten vast loopt.

Toen we het met een vroegere versie CCcam server probeerden dan bleef hij gewoon beeld geven zonder enig probleem.

Opname+ kanaalwissel = vastlopen (zelfde als timeshift )

Wat je probleem me HDMI betreft...ik heb hier geen enkel probleem met m'n panasonic,9000 startten,tv op hdmi ingang zetten,en kijken maar!

Wat je signaalprobleem betreft,dat heeft te maken met het juist configureren van je schakelaar,ik heb er hier ook 2 van /10 achter..

 

Groeten

Spiderman

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spiderman
Hoi Blakkie,

sif 8107 is vooreerst niet de laatste versie img voor jou toestel
Meerdere cams kunnen niet samen werken
Wat incubus cam betreft: dit is een eertse release,en dus nog buggy....als je timeschift niet uitzet loopt die gelijk vast.
Gisteren heb ik samen met Dexter (nlb) 4 uur zitten testten op die cam,en wat we daaruit geleerd hebben is dat als je naar een CCcam server 2.09 connect het beeld na enkele minuten vast loopt.
Toen we het met een vroegere versie CCcam server probeerden dan bleef hij gewoon beeld geven zonder enig probleem.
Opname+ kanaalwissel = vastlopen (zelfde als timeshift )
Wat je probleem me HDMI betreft...ik heb hier geen enkel probleem met m'n panasonic,9000 startten,tv op hdmi ingang zetten,en kijken maar!
Wat je signaalprobleem betreft,dat heeft te maken met het juist configureren van je schakelaar,ik heb er hier ook 2 van /10 achter..

Groeten
Spiderman



Vreemd want ik gebruik CCcam 2.0.9
en op mijn IPbox9000 met sifteam heb ik incubus draaien flink getest maar geen vastlopers gehad.
Alles werkt naar behoren, wel heb ik timeshift uit (maar dat had ik al uit staan).
Maar het is ook versie 0.xx maar het is een zeer goede stap in de goede richting.

Sat-Fan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook lodie!

 

@Spiderman.. ik verbind naar mijn eigen CCcam 2.09 server op mijn dreambox zonder enig probleem! werkt perfect!

 

Opnemen ging ook goed volgens mij.

 

Zappen tijdens opname heb ik nog niet geprobeerd. Doe ik als ik weer terug in NL ben.

 

Gr

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
Is er al wat bekend betreft enigma voor de 900 en 9000?
Vind de standaard firmware nog echt te brak om de box lekker soepel te laten draaien.


?
als je Nlb of Sif team er opzet dat loopt top.
Enigma is goed dat hoor je mij niet zeggen maar de 2 image's die ik net noemde
zijn zeker goed ik heb ze alle 2 getest, mijn voorkeur is SIF team maar oke dat is persoonlijk


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo ik heb mijn ontvanger binnen ik gebruik een dreambox 7000

met cc cam 2.09 en ik share via via ik heb mijn ccam cfg in var/etc moeten plaatsen in mijn dreambox nu is mijn vraag ik wil alleen mijn ab 900 laten werken met ccam hoe moet ikdat doen en waar moet ik mijn cfg plaatsen in mijn ab900

 

graag een antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...