Ga naar inhoud


incubusCamd


moreno40

Aanbevolen berichten

Even inhakend op dit topic.

Ik heb op een IPbox 910 HD de volgende firmware geplaatst. nlb8478-910-v1.2. Daarna de IncubusCamd files geplaatst in de gewenste directory en de config aangepast. Cam herstart. Ook de box al eens herstart.

Ik zie dat de IPbox op mijn 7025 (interne server) connect, maar de IPbox geeft geen beeld. Commando "top" laat ook netjes zien dat de juiste versie loopt.

Citaat:
1469 root 15 0 28604 1012 828 S 1.1 1.8 0:08.77 incubusCamd.sh4
Er worden ook geen ecm's gevraagd vreemd genoeg.

 

Na een aantal seconden komt er op de TV "service niet beschikbaar" te staan.

 

Iemand suggesties?

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inmiddels loopt het nu. Naar nu blijkt moet je op twee plaatsen identieke info plaatsen. &^%$^%# wink

 

Citaat:
[Prov:FF00]

# this provider is a stand-in for all providers not declared------------------

#

# For example i choose to use gbox protocol on all other provider.

#

#card_server_url_0=gbox://

card_server_url_0=cccam://nepperd:nepperd@192.168.1.47:12000

########################### servers configuration ############################

#

# This is the section for the multi-server configuration.

# First release use this only to connect on ONE cccam server and on ONE gbox

# server.

# gbox://<localhost>:<localport>:<password>@<peer_address>:<peer_port>:<peer_pass>

# cccam://nepperd:nepperd@:192.168.1.47:12000

#

 

[servers]

card_server_url_0=cccam://nepperd:nepperd@192.168.1.47:12000

#card_server_url_1=gbox://<localhost>:<localport>:<password>@<peer_address>:<peer_port>:<peer_pass>

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt ja... een beetje vreemd, maar jemoet inderdaad de config op 2 regels invoeren.

 

Een beetje jammer als je dat niet weet inderdaad :):)

 

En.. hoe loopt ie? wink

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier kort in zijn. Het is zeker géén DM 800 maar kost dan ook beduidend minder.

 

Ik mocht, nou ja mocht, waarschijnlijk meer een stukje eigenbelang van de leverancier, er mee spelen. wink

Daarna zou ik mijn visie erop geven.

 

Als je een beetje thuis raakt in de materie dan gaat het wel. Als je niets weet en veel, of eigenlijk alleen maar met Dreamboxen werkt, is het wennen toch wel een stap hoor.

 

Ik houd het fijn bij de Dreambox.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij voostellen dat het wennen is!

 

De software van DM is bekend en volwassen. Bij deze software wordt nogal eens iets gewijzigd of toegevoegd, maar als ik zie wat je voor het geld hebt ben ik er zeer content mee!

 

Daar komt bij dat er veel positieve ontwikkelingen zijn op software gebied, dus ik denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen (voor zover dat nog niet zo zou zijn).

 

Ach ja.. dan gaat ie maar een keer overstuur als ik aan het spelen ben. Als hij altijd goed zou werken zou er ook niets aan zijn wink

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Tja ik ben 59, vind ikzelf nog jong, maar voor de PC techniek net iets te vroeg geboren, ik leer nl traag.

 

Op zich bevalt de cuberevo9000hd+ me wel, hij/zij geeft een helder scherp beeld.

hij is niet 1080p, jammer.

 

En ik heb er nu div keren een image opgezet ivm vastlopers/PANIC

ik had eerst de originele van uit de doos, weet niet meer welke dat was ??, maar daarmee kreeg ik canaldigitaal set topbox niet aan de praat, dus toen heb ik sifteam erop gezet hier zat mgcamd+newcs in bij de plugins dus dat was simpel kiezen, heb toen ook incobuscam geactiveerd en toen ging het mis.

ook vind ik het jammer dat er geen uitleg is bij het sifteam img over bv de Diseq, ik gebruik nu Diseq A en Uncommitted switch 1 t/m 6

 

daarna heb ik nlb8107 geprobeert maar daar werkt ook de set topbox niet, althans niet bij mij.

daarna heb ik sifteam 8340 erin gezet maar er zitten geen emu cams in, jammer

en nu heb ik sifteam 8107 er weer in staan, vreemd genoeg zit er nu geen emu cams in de plugins, bij de eerdere versie was dat wel het geval, en ik weet niet hoe ik die er handmatig in moet zetten.

 

Echt gebruiksvriendelijk vind ik het dus niet.

 

Groet blakkie

 

Groet blakkie

DM600PVR (standby),DreamBox 8000HD, Visiosat Big bisat 6 Quads

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ook pas een ipbox 910

nlb8478 soft erop gezet incubuscamd in var/etc

Mijn vraag is wat moet er meer geplaatst worden

Incubuscamd.conf aangepast maar geen contact server

Moet cccam er ook op geplaatst worden

Zo ja ook in var/etc

 

Zodra je in de plugin incubusCamd hebt geselecteerd en de emu herstart worden er in var\keys 2 bestanden gezet waaronder de

Incubuscamd.conf. Deze moet je aanpassen, let er wel op dat de regel voor cccam er 2x in moet staan. 1x onder provider configuration [Prov:FF00] en 1x onder servers [servers].

 

Cccam werkt bij mij nog niet probleemloos, slaat wel eens vast. Komt vast wel goed in de toekomst wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds probleem om te sharen

Ipbox 910 software 4 keer opniew geinstalleerd nlb8478

Incubuscamd regels aangepast 2keer geen verbindig server

incubucamd stopped in nlb panel dan een paar keer weer opgestart

incubuscamd running maar geen beeld

Wat doe ik fout of moet ik ccam 2.09 ook laden im var/KEYS

Voorbeeld van Apello precies ingegeven

nogmaals bedankt Apello

wie helpt mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Hallo,

 

Ik ben deze aan het proberen op mijn Topfield 7710 HDPVR (samen met Ducktales Enigma 2).

 

Dit zou moeten werken, alleen weet ik niet hoe en met welk commando ik dit manueel kan starten (via een telnet sessie)

 

Kan iemand me hierbij helpen?

 

 

Alvast Bedankt!

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...