Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot hiertoe gebruikte ik de Mediahighway EPG voor de meeste TV Vlaanderen kanalen, in combinatie met een grabber voor de UK listings, in combinatie met een grabber (XMLTV) voor één.

Die laatste remapte ik dan naar één HD, zodat ik ook daar de EPG had.

Dit alles importeerde ik via IMPORTXMLTV in DVBViewer (Windows).

Nu gebruikte de grabber die ik voor één gebruikte (XMLTV) de site van teveblad, maar die blokkeren blijkbaar tegenwoordig grabbers.

Zijn er alternatieve grabbers voor XMLTV of andere programma's die dit kunnen (via andere sites) ?

Ik weet dat er ook JXMLTV bestaat, maar ik ben principieel ertegen dat ik zou moeten een abonnement nemen bij de maker van dit programma, terwijl hij niet de eigenaar is van die EPG gegevens.

Dus zijn er nog alternatieven ?

Geplaatst:

OK, 'k heb het als volgt opgelost :

Ik gebruik de trial versie van JXMLTV, die beperkt is tot 2 dagen EPG, en max. 5 zenders.

Ik gebruik hiervoor de skynet.nl grabber.

Vermits dit even kort is als de Mediahighway EPG van TVV, heb ik er dus voor de meeste zenders geen voordeel bij.

Enige dat ik het voor gebruik is voor TVEi (de Spaanse zender, anders geen EPG) en één HD, waar ik de één gids map naar één HD.

Omslachtig allemaal, maar zo heb ik ten minste op de belangrijkste kanalen EPG, en kan dus makkelijk via de Timeline opnemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen