TokeMUp Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Als je het met een blind plaatje wil oplossen, ben je met de 2 adapters met kontermoer ook gesteld. mvg
Fatfreddy Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Zo heb ik het ook gedaan en het werkt al jaren prima.
stefke Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Nee Takemup, ik wil enkel 2 X coax (F-coonector) in een afdekplaat. Dat met die kontermoer was ik van plan, maar vroeg me af welke oplossingen er nog waren. Thnx
TokeMUp Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Eerlijk gezegt ben Ik ook voor de F-connector met een afdek plaatje. Laat je nooit verleiden door niko outlet met sat uitgang. Die zijn namelijk bar slecht. Signaal level halveerd door die dingen. Van andere merken ken Ik de kwaliteit niet. Die Ik toonde komt van een bekend Satelliet en BK fabrikant. Neem aan dat dat wel een goede kwaliteit heeft. Kon uit de kataloog niet uitmaken of het nu twee afzonderlijke toevoeren heeft of dat het een door lus is. Als iemand daar intressen in heeft dan mail Ik hun met de vraag. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen