Satfreaked Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Hallo.. Ik heb KPN Adsl direct en heb daarbij de speedtouch 546 gehad. die werkte niet oke, en de 780 ook niet. Heb toen een 6 maanden terug een speedtouch 510 weer geplaatst en werkt perfect tot vorige week, toen is hij overleden. Nu heb ik 2 nieuwe gekocht op marktplaats en blijkit dat ineens me download op de speedtouch 510 32 KB is en de upload 1054. Ik heb normaal down 3000 + en up 500 + en dat werkt wel zo met de 546 en 780 speedtouch, maar die heeft weer andere problemen. ( forums vol van ) en ik wil weer de 510 terug hebben. Nu zegt KPN dat dat komt door update die zij verzenden. Maar dat kan niet want deze die ik heb gekocht stonden maanden stil en kunnen geen updates hebben gehad. Gisteren heb ik ook de firmware diverse keren geinstalleerd en probleem blijft aanwezig. Hoe kan het dat ik de download niet hoger krijg. ???? Satfreaked.
winwiz Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Het probleem van die dingen is dat, bij een leeftijd van meer dan 2 jaar oud, de condensatoren een beetje boel problemen gaan geven. Dit resulteert in een zeer trage verbinding. Dit kan dus het probleem zijn. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 uh ik dacht dat er ook wegens een overstap van adsl naar adsl2 een probleem was met de 510 tenminste daarom heb ik toen een nieuwe moeten aanschaffen op advies van de KPN techneut. maar ik kan ook belazerd zijn geworden destijds. zoals ook nu weer met de abonnementvorm en de geleverde of maximaal te leveren snelheid. volgens een installateur die dagelijks aansluitingen aanlegt, moet je namelijk eerst thuis de verbindingsnelheid laten meten voordat je de abonnementsvorm afsluit, omdat vooral bij oude woongebouwen, de infrastructuur wel eens zodanig achterhaald is dat je nooit op een bepaalde snelheid komt. En dan is een dure abonnementsvorm weggegooid geld satfreaked heb je alles zelf aangelegd destijds of de monteur laten komen? chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Satfreaked Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik heb alles zelf aangelegd. Maar alles draaide 2 jaar oke, en nu niet meer met de 510. De 546 en de 780 werken wel oke. Nu heb ik gisteren een Level One gekocht ( modem/router ) en die gaf met bepaalde instellingen ook dezelfde lage instellingen. Nu staat ie op ADSL2 en werkt hij wel snel zoals als het hoort. Maar ik heb geen ADSL2 maar KPN direct adsl zonder bellen. Maar ik denk dus dat het in de speedtouch zit, en dat ie niet de juiste instelling pakt. Maar hoe kan dat ineens. ??? PPOA werk ik mee en verder valt er weinig te kiezen in de 510. Satfreaked.
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 je schrijft geen adsl2 te hebben... ik denk echter dat alle providers inmiddels enkel nog via die weg aanleveren en de firmware van de modems/routers nieuwe protocollen gebruiken om hogere snelheden mogelijk te maken. vooral omdat je schreef dat de 546 en 580 wel werken op juiste snelheid overigens waarom je zo stellig bent dat de 780 niet goed zou zijn Citaat: heeft weer andere problemen begrijp ik niet helemaal met de juiste firmware en het aanpassen van de wireless beveiligingen doet die het hier gewoon ronduit goed. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Rekordc Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: Satfreaked Maar ik heb geen ADSL2 maar KPN direct adsl zonder bellen. Waarom denk je dat je geen ADSL2(+) hebt? Via http://adsl.hunen.net/ kun je kijken wat je centrale aankan/ levert. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen