Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Dennis Spoelstra
Kan je zeggen dat er weinig op dreamboxen wordt verdient.

Ik neem aan dat je bedoelt dat er weinig marge op een Dreambox zit. Dat kan ik zeker bevestigen, die marge is slecht. Amper 10% is zeker geen uitzondering bij sommige shops. De massa zal het dan wel doen neem ik aan.
Citaat:
Als je verzendkosten en service meerekent, kan het niet uit.
Die term ken ik niet dus dat is lastig reageren.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is er nog geen vergelijkbare ontvanger van een ander merk beschikbaar met dezelfde opties als dreambox 8000.

heb nu een Dreambox 800,maar vindt de 8000 wel wat duur worden.

1000€ en je hebt dan nog geen 3de of 4de tuner erin voor DVB-T of DVB-C bv.

wil eens m'n grenzen verleggen en andere merken en type's bekijken die hetzelfde bieden als de 8000.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Lijkt er op dat ze gelijk hebben helaas. Adviesprijs: DM 8000 € 999,00, weet niet of het echt verstandig is.


Ja wat dacht je dan, dat we hier onzin staan te verkopen? :D
We zullen het ermee moeten doen, is niet anders.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
is er nog geen vergelijkbare ontvanger van een ander merk beschikbaar met dezelfde opties als dreambox 8000.
heb nu een Dreambox 800,maar vindt de 8000 wel wat duur worden.
1000€ en je hebt dan nog geen 3de of 4de tuner erin voor DVB-T of DVB-C bv.
wil eens m'n grenzen verleggen en andere merken en type's bekijken die hetzelfde bieden als de 8000.


een cuberevo of Vantage 8000 kunnen vergelijkbare dingen, de bugs zijn stilaan uit aan het geraken. Ik ben 1 van die 2 in ieder gavel ernstig aan het overwegen want 1000€ is er gewoon over.

Iedereen die zegt dat de DM8000 het waard is, kan volgens mij niet meer logisch nadenken, 1000€ voor een ontvanger, mijn TV koste minder dan dat, een Blueray speler EN een TV kosten minder dan dat. Dit is er gewoon volledig over!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens iedereen in de toekomst veel succes met zijn Dreambox 8000 voor de hier vernoemde prijzen. Hopenlijk worden er niet te veel verkocht. Is dit wel het geval dan zullen de andere merken ook wel duurder worden.

Ik werk met: Dreambox 8000, Maxplus 2100S+ of DVB/Dream DVB met TBS 6921 kaart, Prof Revolution S2 8000 en 88cm Triax schotel met een quad 0.3 Invacom LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten niet vergeten dat € 1000,- gelijk is aan Fl. 2200,- (gulden).

Dat is een behoorlijke stevige prijs voor een (verder overigens heel mooie) satelliet ontvanger.

Zou in het guldentijdperk de prijs met stappen van Fl. 100,- omhoog gaan, nu doen ze er doodleuk € 100,- bovenop ofwel Fl. 220,-

Ik denk dat Dream Multimedia door z'n monopoliepositie op dit gebied de prijs gewoon op kan schroeven, omdat er mijn inziens geen serieus alternatief is.

De hobbyisten onder ons willen hem toch wel hebben, koste wat kost (nouja, velen dan toch wel).

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe jullie ook praten de prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Aanbod is er op dit moment nog niet. Ik denk dat er in ieder geval genoeg of veel vraag is. Het is gewoon afwachten wat het apparaat gaat brengen. Als er in de toekomst veel lovende reacties komen. Dan heel misschien koop ik er ook een.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: f650gsrider
Het mooie van het verhaal is dat iedereen een vrije keuze heeft.
Vindt je het te duur gewoon niet kopen, wil je het toch graag iedereen heeft tijd genoeg gehad om te sparen wink

LOL, aha, nu weten we waarom de levering wordt uitgesteld!

Persoonlijk heb ik liever een dure ontvanger die werkt zonder ge**eik dan een goedkope met nukken en grollen. En het is goed om die keuze te hebben.
Eigenlijk zou ik dus blij moeten zijn, en dat wordt ik ook vast wel als de DM8000 inderdaad betrouwbaar en stabiel blijkt te zijn.
Dat is de enige manier waarop de prijs gerechtvaardigd kan worden.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...