Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
probleem is dat je op het moment nog echt niet veel hebt aan een HD ontvanger i.v.t. bv Amerika waar je al snel 100 HD kanalen heb terwijl we er hier een stuk of 10 hebben.


inderdaad, en daar zijn de provivers (o.a. dishnetwork) op een eigen dvb protocol aan het uitzenden die alleen ondersteund wordt door de eigen providerbox...

nee daar wordt je blij van!

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Citaat:
probleem is dat je op het moment nog echt niet veel hebt aan een HD ontvanger i.v.t. bv Amerika waar je al snel 100 HD kanalen heb terwijl we er hier een stuk of 10 hebben.


inderdaad, en daar zijn de provivers (o.a. dishnetwork) op een eigen dvb protocol aan het uitzenden die alleen ondersteund wordt door de eigen providerbox...

nee daar wordt je blij van!

dishnetwork is mogelijk met vrije hardware, o.a. genpix ontvanger

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met Prutsie. Zelf ook nooit meer naar een andere dan de Dreambox omgekeken. Prijs valt mee gezien de mogelijkheden. Nu nog hopen dat er meer HD gaat worden uitgezonden en de 8000 eens wordt geleverd. Ik zal er zeker een aanschaffen. Mijn 7000 staat al bij mijn zoon, hij krijgt dan mijn 7025 en mijn dochter krijgt dan de 7000. De 8000 wordt dan van mij (mijn vrouw dus, want ik heb er eigenlijk geen zak over te vertellen wat er op tv komt mad).

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht al heeeeel lang op de DM8000 en ik zie nu de prijs ineens met € 100 omhoog gaan.

 

Dan kijk ik over de oostgrens en zie nog steeds de DM 8000 aangekondigd staan voor € 799 (status: 12 uur, 03-11-2008) en dat is dan € 200 minder oftewel bijna 500 Guldens, ik ben opgegroeid met de Gulden dus het blijft moeilijk om in Euro's te gaan denken, en dat is toch best veel.

 

Vanwaar dat de prijzen in Duitsland nog niet meegaan in de prijsstijging?

 

Marcel

 

 

 

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij het HD aanbod op dit moment nog echt te beperkt om zo'n grote investering te doen, vooral ook omdat ik met de huidige configuratie 7025, 7020, IPTV en Digitenne uiterst tevreden ben.

 

Komt ook nog eens bij dat ik op mijn 27inch scherm met de huidige beeldkwaliteit behoorlijk tevreden ben, is HD echt veel beter?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Komt ook nog eens bij dat ik op mijn 27inch scherm met de huidige beeldkwaliteit behoorlijk tevreden ben, is HD echt veel beter?


Je moet eens naar een winkel gaan waar je beide tegelijk kan bekijken. Je zal dan zien dat er een groot verschil is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zatter
Dan kijk ik over de oostgrens en zie nog steeds de DM 8000 aangekondigd staan voor € 799


Aangekondigd staan voor 799 is wat anders als verkocht voor 799.
Hij zal in Duitsland best wel een paar euro goedkoper zijn, maar ook hier zal de prijsstijging doorgevoerd worden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...