Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Harley4
Heb zo'n 300 Gb aan muziek DVD's op de 7025 staan waar ik geen r*k mee kan op het moment, dus vraag me af waarin is de 8000 meer multimedia dan de 7025?


Iso-files zijn voor de 800 al geen probleem en zullen dus voor de 8000 evenmin een probleem zijn.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: nlrela
Origineel bericht van: Harley4
Heb zo'n 300 Gb aan muziek DVD's op de 7025 staan waar ik geen r*k mee kan op het moment, dus vraag me af waarin is de 8000 meer multimedia dan de 7025?


Iso-files zijn voor de 800 al geen probleem en zullen dus voor de 8000 evenmin een probleem zijn.


Via de dvd plug-in, of de onhandige mediaplayer?

Kan je de iso afspelen met dvd menu en zappen in de hoofdstukken?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de DM800 is het mogelijk om gelijktijdig het videosignaal via de DVI en de SCART uit te sturen.

 

Is het bij de DM8000 mogelijk om het videosignaal gelijktijdig via DVI en Component (HD) uit te sturen (natuurlijk wel van de zelfde zender wink )

 

Ik wil graag 2 TVs aansluiten met 1 dreambox.

 

Of is er een betere/gemakkelijkere oplossing?

 

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Via de dvd plug-in, of de onhandige mediaplayer?

Kan je de iso afspelen met dvd menu en zappen in de hoofdstukken?


DVD plug in .... jawel, menu's etc. werken gewoon. Heb zelf ongeveer 400 iso's
op m'n NAS staan en laten we zeggen > 90% functioneert perfect (heb ze
uiteraard niet allemaal op de DM800 uitgeprobeerd).

De DM8000 is al voor een DVD speler / brander voorbereid en zal dit dus eveneens kunnen.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob Thonus
Vanwege het prijskaartje zal de DM8000 ook meer moeten kunnen dan de DM7025, en alleen HD extra is naar mijn mening niet genoeg.

Ook al zal het HD aanbod verbeteren.

Wifi en een DVD-(HD/blueray) brander en meer (steekbare)tuners zijn voor het geld denk ik een must.
Anders is de meerwaarde ten opzichte van de DM7025 voor mij in ieder geval te klein.


Vergeet Blueray daar is in Linux nog niks in opensource.
We staan nog aan de beginfase...

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Ik gok zijn Toshiba HD XE1

DMM heeft nog nooit bekend gestaan om haar goede beeldkwaliteit.


Wat weet jij daarvan ! Aan het Lullen ben je... Koop eerst een DM8000 en dan kan je vergelijken !

De DM8000 heeft gewoon perfect beeld en zelfs beter op de gewone kanalen dan de DM7025.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet voorbarig negatief, de database van dit forum staat hier ook vol mee.

 

Noem jij eens een paar ontvangers die een slechtere beeldkwaliteit hebbben als een dreambox.

 

Ik heb alle dreambox behalve de DM100 en DM7025 gehad, het zijn super ontvangers maar niet kwa beeldkwaliteit.

Daar doet 99% van alle andere ontvangers het een stuk beter op, maar die ontvangers hebben weer niet de dingen wat een DMM zo leuk maakt.

 

Maar ik gaf puur een reactie op een post, laat die gene maar zeggen welke nou het betere beeld heeft/geeft.

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Ik ben niet voorbarig negatief, de database van dit forum staat hier ook vol mee.

Noem jij eens een paar ontvangers die een slechtere beeldkwaliteit hebbben als een dreambox.

Ik heb alle dreambox behalve de DM100 en DM7025 gehad, het zijn super ontvangers maar niet kwa beeldkwaliteit.
Daar doet 99% van alle andere ontvangers het een stuk beter op, maar die ontvangers hebben weer niet de dingen wat een DMM zo leuk maakt.

Maar ik gaf puur een reactie op een post, laat die gene maar zeggen welke nou het betere beeld heeft/geeft.



Voila nu geef je het zelf toe dat je aan het lullen was.

Je hebt geen DM7025 / DM800 laat staan een DM8000 gehad en die zijn allemaal beter in beeldkwaliteit dan wat jij je aangeschaft hebt!

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar lees jij dat ik geen 800 heb gehad?

 

Ik ken ook iemand met een 8000 het beeld is aardig maar als je een film afspeeld op de 8000 of op een PCH-A100 dan zie je het verschil duidelijk.

 

Ik reageer uit mijn eigen observatie, het kan natuurlijk zijn dat andere mensen een andere observatie hebben.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle denkbare dreamboxen in huis, op de 100 en de 8000 na dan, en daarnaast nog wat andere merken ontvangers.

Ik vind persoonlijk dat de dreamboxen geen slecht beeld geven in vergelijking met andere ontvangers.

Ok, er zijn ontvangers die een veel mooier plaatje geven, ook op technisch vlak gezien met behulp van een spectrum analizer.

Geloof mij maar dat de doorsnee kijker echt het verschil niet kan ontdekken, net zoals de meeste mensen het verschil in muziek kwaliteit tussen wav en mp3 niet horen.

 

Mijn favoriete merk box laat ik in het midden, maar ik zeg er wel bij dat de dreambox veruit het vaakst aanstaat! winklaugh

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: xarxar2
Kan de 8000 ook High Def DIVX bestanden aan?


dat ligt helemaal aan de codec die er gebruikt is voor jou High Def bestand...


@hemertje,

Dat heb je zelf getest op een Dreambox 8000?

Welke codecs voor High Def DivX werken wel en welke werken niet op een Dreambox 8000?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...