Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten

ik heb in november 2006 als een van de eersten een 7025 gekocht, en dat met een bang hartje, want ik wou de 8000 kopen en toen ging ie al IEDER MOMENT uitkomen.

 

Het is nu dik 2 jaar later en die 8000 is er nog steeds niet. Plus de prijs: ik denk dat ik me gewoon maar een extra 7025 ga kopen en over 2 jaar zien we wel weer (zo heb ik ook 4 tuners).

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

't heet natuurlijk niet voor niets dreambox. In de consumer electronica bizz ben 60% van je winst op een product kwijt als je het een half jaar te laat op de markt brengt. Daar is dus veel concurrentie. In dit segment kennelijk niet. willen we de firma dreambox bewegen om voortaan sneller op de markt te reageren dan moeten alle dreamboxfans NU een ontvanger kopen van een ander merk. Dan kunnen we twee dingen gebeuren: Of we hebben binnen 6 maanden de DM9000 of de firma DM is out of business....

Voor de support hoeven we ons geen zorgen te maken als ik zie op dit forum hoeveel kennis en bereidheid om die te delen er is.

 

PS Ik vind die DM8000 overigens wel een gaaf ding dus als ie er voor de kerst is........ (voor sint zal ie wel te laat zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik stel voor dat we alle onzin en ongefundeerde kreten vanaf nu weg laten zodat dit topic gewoon open kan blijven.

Ron


34 pagina's puur gelul en heeft weinig tot niets te maken met de rollout van de 8000
Als het hier over een Q box hd zou gaan was het allang op slot geweest
zelfs de AB is daar of-topic terwijl die toch gewoon bij dat apparaat hoortcrazycrazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik kijk naar de concurrentie van Dream dan zal hij zeker binnenkort op de markt komen. Want zo links en rechts komen er producten, binnenkort, op de markt die goedkoper zijn. Maar wellicht niet zoveel mogelijkheden hebben.

Ik denk dat ze wel degelijk onder grote druk staan.

Ik kijk, zoals het heet, de kat uit de boom.

 

(Citaat) Als het hier over een Q box hd zou gaan was het allang op slot geweest.

Het gaat hier over Dreambox dit is de site van de fans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet om de 8000 af te kraken oid, maar grappig dat de 8000 er nog steeds niet is, ben dan ook blij dat ik een aantal jaren geleden m'n 7000 verkocht heb en me ben gaan verdiepen in een HTPC.

 

heb al een tijd een heel mooie opstelling draaien die alles af kan spelen , dvb-c sd, dvb-c hd, 1080p hd rips, blu-ray schijfjes, etc, etc en die ik net zo in kan richten als ik wil, skype met auto answer om de gaai in de gaten te houden overdag, sabnzbd+ om te laten downen, commercial skippertje erop, scrippie hier, scrippie daar, hoop binnenkort een ambilight achtig systeem over usb eraan te hangen om het geheel nog meer te pimpen smile

 

en ja, mocht ik belang hebben bij een multituner systeem, dan kan ik hem gewoon uitbreiden. het ding koste me wel 2x zoveel dan de 8000, maar hij kan (naar mijn idee) dan ook 10x zo veel en kan hem (in de toekomst) net zo uitbreiden als ik wil smile

 

de 8000 leek me een aantal jaren een super apparaat, maar het is volgens mij niet veel meer dan een multituner hd sat receiver die dvdtjes af kan spelen via de slimline dvd speler.

 

ik snap dan ook niet dat mensen zich niet meer verdiepen in een HTPC tegenwoordig :S

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niemand hier die de alternatieven op een rij heeft gezet. Ik in iedergeval niet want ik beschouw mijzelf een leek tussen zoveel deskundige meningen. Wat ik tot dusver gezien heb zie ik nog niet veel alternatieven die zo compleet zijn als de DM8000HD. Iemand die dat wel de vergelijking heeft gedaan en gelijkwaardige/betere producten ziet? Ik ben bang dat we geduldig zullen wachten tot de DM8000 daadwerkelijk geleverd gaat worden en ik sta pas nr 16 op de lijst bij de leverancier......

Humax 5050C

VU+ Ultimo 3 X DVB/C 2TB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand (betatesters?)wat zinnigs zeggen tav signaal op de uitgangen? Lees net dat op de 800 dvi en scart niet gelijktijdig beeld geven.

 

Is voor mij straks met de 8000 wel een must namelijk. Daar ik de scart via een rf modulator de rest van beeld wil voorzien.

 

Reelbox doet dit wel, stuurt wel signaal op hdmi,scart en pc-beeldscherm gelijktijdig.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we Harley4 dadelijk toch weer aan de reelbox zien ? laugh

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gonzo en Poske, loop niet zo te janken jongens.

Dat is slecht voor de sfeer en slecht voor je account.

Ik ben dergelijke "beschuldigingen" zat en mijn tolerantie is wat dat betreft dat ook tot een minimum terug gelopen.

Het QBOX topic is gesloten omdat diverse mensen kennelijk opzettelijk de aanwijzingen van de moderator negeerden.

Die moderators zijn hier niet voor niets en die bepalen welke kant een topic op gaat en niet de bezoeker.

Daar zijn het namelijk moderators voor en daarom zijn jullie "slechts" gast.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Kan iemand (betatesters?)wat zinnigs zeggen tav signaal op de uitgangen? Lees net dat op de 800 dvi en scart niet gelijktijdig beeld geven.

Is voor mij straks met de 8000 wel een must namelijk. Daar ik de scart via een rf modulator de rest van beeld wil voorzien.

Reelbox doet dit wel, stuurt wel signaal op hdmi,scart en pc-beeldscherm gelijktijdig.


Ewel de DM8000 doet dat ook gelijktijdig op scart en HDMI

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tCC
ben dan ook blij dat ik een aantal jaren geleden m'n 7000 verkocht heb en me ben gaan verdiepen in een HTPC.

ik snap dan ook niet dat mensen zich niet meer verdiepen in een HTPC tegenwoordig :S


Klopt maar technisch is dat geen 123 verhaal, voor de meesten hier is de dagelijkse portie tv een vaste waarde en het risico dat door het een of andere scriptje de hele zooi niet meer goed werkt is voor velen niet acceptabel.
En als je nu eens klaar was met een HTPC dan zou je dat nog kunnen overwegen maar je wil de extra features toch ook telkens weer en zo blijf je aan het updaten met alle "risico's" van dien.

Daarnaast verbruikt een beetje deftige HTPC toch al gauw 100-150watt, toch heel wat meer dan een DM8000 verbruikt ook al moet ik toegeven dat het verbruik van een 8k me ook flink tegenvalt.
En dan de prijs, ja toch een flinke smak geld meer, hier wil men al geen dm8k meer als de prijs met 100 euro omhoog gaat...

Zelf gebruik ik een htpc als desktop, de pc staat zelfs bij m'n tv met hd videaokaartje erin en al en snel genoeg om softwarematig hd te voorschijn te toveren.
Als ik een HD scherm had gehad had ik er ook echt wat aan kunnen hebben :-o
En af en toe gebruik ik hem ook wel als htpc maar dagelijks gebruik ik nog steeds m'n gemodde xbox, configureren doe je met minimale inspanningen en het ding speelt net zoals je htpc op hd content na ook alles af en dat voor een heel ander prijskaartje als een htpc.
Maar goed, het vereiste wel wat werk om het ding goed stil te krijgen.

Ik hoop dat het afspelen van iso's en andere images en avi's en zo vrij snel op de DM8000 goed zal werken, de xbox gaat dan naar de slaapkamer voor af en toe gebruik want dat ding verbruikt ook veels te veel naar m'n zin en aangezien hij toch al gauw een uurtje of 5 aan staat per dag.

Nope, ieder z'n ding maar wat mij betreft moet de dm8000 zich nog wel bewijzen, 10% van de iso's niet af kunnen spelen zie ik dus niet zitten, zo af en toe eens een die niet goed in elkaar zit ok maar dan heb ik het eerder over 2%.
En lossless ape/flac bestanden en losse ondertitels moet ie ook kunnen pakken.
Ik eis wellicht te veel maar als ie dat op termijn niet kan dan beschouw ik hem toch enigzins teleurstellend.
Oja, zou wel ok zijn als ie de onsnet dvb-c kanalen ook goed kon vinden.

Ach, wellicht is ie er deze maand en anders de volgende, het wachten op de dm7k was achteraf bekeken ook absoluut de moeite waard en ik denk dat de 8k toch ook een nieuwe standaard zal zetten.
Of ie echter alle wensen waar zal kunnen maken valt wat mij betreft nog te bezien maar een mooi ontvangertje is het.

Ben al een kennis met Ziggo op aan het naaien om zo zijn hd pakket wat uit te breiden, de hd early adoptives (nog net?) zijn bereid diep in hun portemonee te tasten voor een energie vretend scherm.
Ik kijk hd voorlopig dan nog wel op m'n pal crt, geeft ook een machtig mooi plaatje.

En laat 'm nu maar komen die 8k

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...