Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten

Ik hoor net dat er 3 modellen van Dream Multimedia aanzienlijk in prijs verhoogd zijn. E.e.a. zou te maken hebben met gestegen productieprijzen en fors gestegen dollarkoers.

De DM8000HD zou nu maarliefst 1000 euro moeten gaan kosten.

Nu ga ik toch wel even heel erg hard achter mijn oren krabben of ik mijn reservering niet ga annuleren.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Munken = commentaar leveren, klagen etc.

Ik heb niets te klagen, dus heb geen idee waarover je het hebt, maar zal eens gaan snuffelen wat anderen dan voor problemen met de 7025 hebben.

Ik heb maar één probleem en dat is dat ik niet weet of ik wel 1000 euro voor een satellietontvanger over heb. Ook is is het nog zo'n mooi en uitgebreid ding.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

De DM8000HD zou nu maarliefst 1000 euro moeten gaan kosten.
Nu ga ik toch wel even heel erg hard achter mijn oren krabben of ik mijn reservering niet ga annuleren.


999 euries wordt de adviesprijs, goeie genade wat een geld. En dan nog een DVD en HDD erin, zit je op ruim 1100 eurootjes.
Ik ga ook maar effe krabben.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat klagen betrefd, probeer een eerlijk oordeel te geven. Om zodoende anderen te helpen.

 

Een eerlijk vergelijk, wat mij betrefd is, na 6 week testen AVG, is dat deze op alle fronten beter presteerd in vergelijk met een 7025 dan, behalve op zapsnelheid/opnamemogelijkheid icm cccam. Daarom eerst op de 8000 wachten.

 

Kijk bijv eens in ronaldd topic, update's gaan mis, diverse plugins lopen er op vast. Geen reactie gezien tot dusver.

Zeg niet dat het aan de image bouwers ligt, maar het feit ligt er wel, dat ik me idd steeds meer ga ergeren aan de DM.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt dan eerder aan jou. Ik vind het nogal heftig over een hobbyist die in zijn vrije uren software maakt en dat gratis met anderen deelt, te klagen. Zeker op de manier zoals jij dat doen met je "promises promises". Als ik Ronaldd zou zijn geweest had je van mij ook de pot op gekunt en geen antwoord meer gekregen.

De 7025 doet wat hij moet doen. Dat doet de AVG niet. Opnemen en zappen zijn toch wel de belangrijkste zaken van een PVR en daar moet een receiver excelleren, de rest is bijzaak. Leuk als het werkt en anders maken we het werkend:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 euro inmiddels? Het moet niet gekker worden. Voor dat geld kan je een wel HEEL deftige HTPC in elkaar zetten. CCcam er op kwakken, in het netwerk hangen en gaan met die banaan...

 

Ik had eigenlijk een DM8000 op mijn verlanglijstje met kerst staan, maar als deze prijs waar is, ga ik lekker aan de slag voor de HTPC. Scheelt me ook weer van die lelijke piano lak...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Munken = commentaar leveren, klagen etc.
Ik heb niets te klagen, dus heb geen idee waarover je het hebt, maar zal eens gaan snuffelen wat anderen dan voor problemen met de 7025 hebben.
Ik heb maar één probleem en dat is dat ik niet weet of ik wel 1000 euro voor een satellietontvanger over heb. Ook is is het nog zo'n mooi en uitgebreid ding.

Ron


Ja leuk ! Ben ik heel tevreden dat ik maar 849 ,- heb betaald met alles inclusief !

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Wat dat klagen betrefd, probeer een eerlijk oordeel te geven. Om zodoende anderen te helpen.

Een eerlijk vergelijk, wat mij betrefd is, na 6 week testen AVG, is dat deze op alle fronten beter presteerd in vergelijk met een 7025 dan, behalve op zapsnelheid/opnamemogelijkheid icm cccam. Daarom eerst op de 8000 wachten.

Kijk bijv eens in ronaldd topic, update's gaan mis, diverse plugins lopen er op vast. Geen reactie gezien tot dusver.
Zeg niet dat het aan de image bouwers ligt, maar het feit ligt er wel, dat ik me idd steeds meer ga ergeren aan de DM.


CCcam herkend de DM8000 als een DM800 dus is het wachten op een update van CCcam !

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xilorp
Ik neem hem gewoon voor die 1000 Euries........loat goan.


Ik niet, mijn belangrijkste argument om een 8000 te nemen zou zijn dat er meer dan twee tuners in kunnen omdat ik nogal eens tegen opname capaciteits problemen aanliep maar ik heb inmiddels een IPTV tuner ernaast staan met harddisk en alleen voor die paar HD zenders ga ik echt (nog) niet 1000 euro uitgeven.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...