Moderator Matchless Geplaatst: 21 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik had een laptop hier waarvan de cdrom drive kapot is en het besturings systeem opnieuw ge-installeerd moest worden. dat is zonder cdrom drive erg lastig maar ik heb een manier gevonden waar meerdere mensen wat aan hebben. BartPE usb stick Het werkte bij mij iig als een t**t Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 dat lijkt me ook erg fijn om te kunnen doen, maar boot elke laptop op een usb stick? (BIOS) of gaat dit niet middels een bootable usb poort ik kon dat niet een twee drie terugvinden bij bart chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator Matchless Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Moderator Geplaatst: 21 oktober 2008 Je moet in het bios wel de mogelijkheid hebben om te kunnen starten van een removable device. De nieuwere laptops hebben deze mogelijkheid wel. Maar op een oude P1 zal dit waarschijnlijk niet kunnen. De asus a6000 deed het bij mij iig wel. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 dat dacht ik bijna al, want zelfs mijn MoBO van vaste PC heeft dat nog niet als BIOS-optie iedereen die dat wel heeft kan zich echter gelukkig prijzen met een fijne installatie optie. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen