Ga naar inhoud


autolak en vogelpoep


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

ofschoon het er vandaag toch echt geen weer voor is,

lijkt me een wasbeurt wel op zijn plaats

 

want wederom staat de auto onder de bomen waar 's nachts de vogels al slapende poepen totdat je laklaag met een dikke laag smurrie wordt vervuild.

 

afbeeldingen op het internet zijn er genoeg om dat beeldend weer te geven maar weet iemand ook een beschermlaag, opdat dergelijke smurrie makkelijker verwijderd kan worden?

 

recent had ik al eens een wasstraat doorlopen maar de resten zaten er verdulleme nog wel allemaal op.

 

chiao

 

o ja...

ook al omdat het etst in je laklaag.

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Googel eens met "Nano Versiegelung".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd zorgen dat je een goede waslaag op je auto hebt zitten.

Eerst de auto nat maken zodat de poep alvast zacht kan worden,voordat je de wasstraat inrijdt.

 

En als je onder dezelfde boom blijft parkeren maakt het allemaal toch niets uit,want dan zit morgenvroeg toch weer vol. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikte vroeger (toen ik 16 was en een auto poets bedrijf had) spul van Simoniz (uit de racerij!).

Dat zorgde voor een Glas Pantser wat 6 maanden goed bleef.

Auto insoppen met dat goedje en hij werd spiegelglad. Auto wassen was daarna eigenlijk niet nodig, tenzij het lang niet regende. Prima spul....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...