Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 ofschoon het er vandaag toch echt geen weer voor is, lijkt me een wasbeurt wel op zijn plaats want wederom staat de auto onder de bomen waar 's nachts de vogels al slapende poepen totdat je laklaag met een dikke laag smurrie wordt vervuild. afbeeldingen op het internet zijn er genoeg om dat beeldend weer te geven maar weet iemand ook een beschermlaag, opdat dergelijke smurrie makkelijker verwijderd kan worden? recent had ik al eens een wasstraat doorlopen maar de resten zaten er verdulleme nog wel allemaal op. chiao o ja... ook al omdat het etst in je laklaag. Vienna Ultravox
Moderator ceesv Geplaatst: 21 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 21 oktober 2008 Googel eens met "Nano Versiegelung". Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lock Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Flon4000 "That's another fine mess you've got me into"
Gast Auggie Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ku je geen dekzeil spannen, onder de bomen?
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 ja dat kan ook kan ook de bomen omzagen, dat doen sathobbyisten geloof ik nog veel liever. chiao Vienna Ultravox
satcat Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Altijd zorgen dat je een goede waslaag op je auto hebt zitten. Eerst de auto nat maken zodat de poep alvast zacht kan worden,voordat je de wasstraat inrijdt. En als je onder dezelfde boom blijft parkeren maakt het allemaal toch niets uit,want dan zit morgenvroeg toch weer vol.
Gast ozzo Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Gebruikte vroeger (toen ik 16 was en een auto poets bedrijf had) spul van Simoniz (uit de racerij!). Dat zorgde voor een Glas Pantser wat 6 maanden goed bleef. Auto insoppen met dat goedje en hij werd spiegelglad. Auto wassen was daarna eigenlijk niet nodig, tenzij het lang niet regende. Prima spul....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen