Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu de temperaturen 's ochtends weer kouder worden, gaat de misere van beslagen spiegels in de badkamer weer beginnen.

De thermostaat loopt wel weer, maar soms moet je iets eerder opstaan en je hebt net weer vergeten de verwarming te verstellen. Nu was ik laatst in een hotel en daar zat er een verwarming achter de spiegel. Denk maar dat dit hetzelfde funktioneert als de achterruit verwarming in de auto.

Bestaan er DIY setjes die je kan inbouwen. Stroom is voorhanden achter de spiegel. Heeft iemand hier al mee ervaring?

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Geplaatst:

ja dat electrisch verwarmingsmatje wilde ik initieel ook

maar bij een spiegel van 3 bij 1,95 trekt het wel heel veel stroom voor dat kleine ongemak

en met een simpel preparaatje (effe kwijt hoe het hete) gaat dat voorkomen net zo makkelijk

lijkt op een dunne oplossing van afwasmiddel

chiao

Vienna

Ultravox

Geplaatst:

bij de autoshop, je kunt het ook op de voorruit aanbrengen, heb je je ruitewisser niet meer nodig als het regent

Geplaatst:

Gewoon een ramentrekker werkt natuurlijk ook en kost bijna niets meer.

Er zijn tegenwoordig speciale badkamerversies ook voor douchecabines ed.

Geplaatst:

Dat goedje heet RAIN-X en ik heb het toevallig een keer ECHT kunnen gebruiken toen mijn ruitewisser afbrak bij de motor en ik dus echt geen ruitewisser meer bewegend kreeg tijdens een stortbui in België.

Eerste de beste parkeerplaats op, spul op de ruit en rijden maar.

Of dat ook werkt op beslagen douche raampjes en spiegels weet ik niet. Maar er zijn natuurlijk ook anti-condens doekjes te koop bij de auto-shop/benzine pomp. Zou dit misschien werken ?

Geplaatst:

Je kan kant en klare setje's krijgen bij de hornbach, gewoon matje met snoer, plak je zo achter de spiegel. Werkt hier al jaren.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Werkt niet optimaal, net geprobeerd maar alles wat ik nu zie is geelachtig/groen ?

crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley4
Je kan kant en klare setje's krijgen bij de hornbach, gewoon matje met snoer, plak je zo achter de spiegel. Werkt hier al jaren.

Yep, dat is de beste oplossing...voor een tientje of 5 ben je klaar..

digipaps

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Geplaatst:
Origineel bericht van: ozzo
Werkt niet optimaal, net geprobeerd maar alles wat ik nu zie is geelachtig/groen ?

crazy

beter dan mijn rokersbruin :P

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Kijk daar hebben we wat aan. Lampjes met genoeg watt hebben we al en daar heb ik niets aan. Even een sopje erop werkt ook niet, hebben we al geprobeerd en zo'n coating voor op de autoruiten krijgen we hier niet. (tenminste niet waar ik gekeken heb in Luxemburg)

Dank aan fatfreddy en harley. Die oplossing met demista is precies dat wat ik zoek en is ook betaalbaar. Gelukkig hebben we hier ook een Hornbach dus dat wordt even vergelijken.

Mochten er meer ideeen zijn hoor ik het graag

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen