dannyboy Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 alle versies xbox360 zijn zonder te solderen wel om te bouwen (softwarematig), behalve tot op heden niet de laatste versie met een liteon drive. Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Ou-Tannu Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 nja als ik het zo bekijk.. is de mod niet in de klasse onmogelijk voor beginners ik raad het je echter wel af om direct met een soldeerbout te spelen op je X-Doos driehonderzestig. als ik jou was zou ik eerst wat proberen op oude printplaatjes, velleman kitjes etc Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
gerrit B Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Toen ik bij Philips kwam te werken dacht ik dat ik al aardig kon solderen. Nou eeeuh niet dus en ook niet met een proffesioneel weller station met temperatuurregeling, afzuiging, antistatische punt enz. Gevolg een cursus van maar liefst 2 dagen. Het ging alleen maar over solderen, de verschillende materialen, technieken en vooral de gevolgen van zo maar wat bak en braad werk. Daarna kon ik pas solderen tenminste normale componenten. Maar SMD techniek is en blijft nog steeds een vak appart waar ik als beginner zeker niet aan zou beginnen, geef gewoon een paar tientjes extra uit en laat het doen door iemand die er ervaring mee heeft denk dat dat uiteindelijk stukken goedkoper zal zijn. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Fiene56 Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Die bout rechtonder kun je zelfs gebruiken om een zinken dakgoot te solderen. Voor het fijne werk lijkt deze mij uitermate ongeschikt. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
columbo Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Zie je wel het aspekt van john de loodgieter komt steeds weer naar boven bij somige hobby's .O ja was Herman Brood vroeger ook geen Loodgieter voor dat hij met zijn zang cariere begon?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen