Ga naar inhoud


Weer lekker eens mijn muziek gescoord!!!


Gast Tijgertje

Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Ik was vandaag weer eens even in de grote stad en ben even bij de M M wezen kijken en heb daar de nieuwste cd,s van Mike Oldfield en Uriah Heep gekocht da,s weer even genieten van deze gouwe ouden.

 

Groeten Tijgertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Tonskidutch
leeft die man nog? :D

Volledige naam is Michael Gordon Oldfield

Geboren op 15 mei 1953

Geboorteland is Engeland

Hij is actief van 1967 tot heden

Genre(s) Ambient

Blues

Chill Out

Country

Experimenteel

Folk

Klassiek

Minimal

New Age

Pop

Progressive Rock

Rock & Roll

Trance

 

Hij is dus behoorlijk veelzijdig

En ja Tonskidutch hij leeft nog, hij is 55 jaar en nog steeds aktief.

 

bron wikipedia

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De titel is wake up de sleeper ,weet je overigens dat er nog veel meer van Uriah Heep zijn zoals Sea of Light/Sonic Origami,prima muziek.

Behalve de best of cd(de verzamel cd ,s dus)heb ik alles van ze ook nog alles op de oude lp,s van die tijd de meeste heb ik gekocht in Amerika omdat ze in Europa slecht of niet meer te koop zijn .

 

Leo 1949 ,ja ook Mike Oldfield doet nog steeds erg goed mee ieder jaar komt er wel een cd uit nu is dat Music of the spheres ,ook heb ik verschillende muziek dvd van hem o.a millenium optreden in Berlijn en een optreden in Londen erg goed deze dvd,s.

Verder uiteraard ook alle cd van hem ,erg veelzijdig die man maar wel erg goed .

 

Groeten Tijgertje.

 

P.S Ik ben ook een groot liefhebber van Within Temptation ,Delain,Nightwish (oude bezetting met Tara) dus voor mijn leeftijd wel erg veelzijdig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tijgertje,

 

 

Jaaa, ook een fan dus en verzamelaar..........

 

Hoewel ik wel moet opmerken dat ik Nightwish met de nieuwe zangeres ook wel erg goed vind.

 

Nog even een tipje ?

 

De laatste live DVD van Scorpions is ook erg goed en niet te vergeten de laatste live DVD van David Gilmour.

 

 

Wat betreft Uriah Heep, de meeste oude Cd's zijn opnieuw uitgebracht met een veel betere geluids kwaliteit !!!

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
@Tijgertje,


Jaaa, ook een fan dus en verzamelaar..........

Hoewel ik wel moet opmerken dat ik Nightwish met de nieuwe zangeres ook wel erg goed vind.

Nog even een tipje ?

De laatste live DVD van Scorpions is ook erg goed en niet te vergeten de laatste live DVD van David Gilmour.


Wat betreft Uriah Heep, de meeste oude Cd's zijn opnieuw uitgebracht met een veel betere geluids kwaliteit !!!


Gr.


Zilverster.



Klopt helemaal Zilverster ,ik heb de oude Uriah Heep ook allemaal op LP,s maar heb ook alles op CD,s zoals ik al zei meeste uit Amerika in Nederland is er lastig aan te komen (of ze willen niet te veel moeite)ze hebben mooie muziek uitgebracht en doen het nog steeds van zeer gevoelige nummers (come away melinda) tot erg ruig.
Ja scorpions ook mooie muziek en uiteraard is de muziek van Gilmour (ex Pink Floyd ook goed)Pink Floyd heb ik ook alles van zowel LP als op Cd (ben een jaar of wat geleden ook in het Gelredome geweest was prachtig.

D.Quijote: moet het dan niet anders zijn populair dan duurd het langer ,niet populair gaat het veel sneller????


Groeten Tijgertje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Volgens een klein onderzoekje is Uriah Heep populairder dan Mike Oldfield. De eerste duurde 9 min. totdat de CD binnen was, Mike Oldfield had daarintegen een uurtje nodig blush

Salu2, D.Quijote

neem maar een goede payserveren alles is het zelfde maar veel sneller binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...