kees hekstra Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik haalde vanavond even een pakje shag en boem weer 40 eurocent erbij.Kost nu 5.50 euro en met een pakje vloei erbij 5.85 dat is in oude nederlandse guldens al bijna 13 gulden poeh hee!!! Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
leo1949 Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ja ze moesten wel omdat ik sinds vorig jaar september gestopt ben met roken. Maar je hebt gelijk dat het absurd duur word gemaakt met de smoes dat het niet goed is voor je gezondheid. Als ze dat werkelijk meende zouden ze van de accijns de nicotinepleisters en kauwgom kunnen vergoeden. Zo'n pleisterkuur kost al gauw 50 euro per doosje Maar dat doen ze niet want ze willen niet dat er gestopt word. De staatskas is belangrijker dan onze gezondheid Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sjattuh Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Door mijn Noorse vrouw verblijf ik regelmatig in Noorwegen... Ik heb daar geleerd niet meer te klagen over de prijzen in Nederland... 10 euro voor een pakje marlboro, 15 tot 20 euro voor een kilo half om half gehakt... Ben zo blij in Turkije Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Fiene56 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: leo1949 De staatskas is belangrijker dan onze gezondheid Ja, die hebben ook miljarden nodig om banken waar door mis management de boel om zeep geholpen werd te helpen. Het is toch niks nieuws dat wij dat samen gaan betalen. Wacht maar af hoelang het nog duurt tot de brandstof en de drank en alles wat de staatskas goed spekt verhoogd gaat worden. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik haalde vanavond even een pakje shag en boem weer 40 eurocent erbij.Kost nu 5.50 euro en met een pakje vloei erbij 5.85 dat is in oude nederlandse guldens al bijna 13 gulden poeh hee!!! Dat interesseerd me nou echt net zoveel als dat er in Chicago een fiets omdonderd..!
leo1949 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Sjaak dat zou een heel goed idee zijn want drugsverslaafden worden aan alle kanten geholpen, de gemeenschap brengt daar heel veel geld naar toe. en een roker mag het zelf zien op te lossen. Straks word roken zo duur dat ze ook fietsen moeten stelen om voor hulp in aanmerking te komen. Ik ben gestopt al meer dan een jaar en zonder hulpmiddelen, toch was dit heel moeilijk Ik denk dat de meesten wel willen stoppen maar het net niet redden en dan zeggen ze maar, gerookt vlees bederft niet of zolang er rook is loopt de motor Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
pukje Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: kees hekstra Kost nu 5.50 euro en met een pakje vloei erbij 5.85 dat is in oude nederlandse guldens al bijna 13 gulden poeh hee!!! Ik kan me nog herinneren dat alle cigaretten automaten omgebouwd moesten worden omdat een pakje cigaretten boven de gulden kwam
Gast Polvo Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: kees hekstra Ik haalde vanavond even een pakje shag en boem weer 40 eurocent erbij.Kost nu 5.50 euro en met een pakje vloei erbij 5.85 dat is in oude nederlandse guldens al bijna 13 gulden poeh hee!!! Vind ik nog best meevallen eigenlijk. Begin jaren 90 was mij al duidelijk dat rokers als paria's van de maatschapij beschouwd zouden gaan worden. Ik ben in 94 gestopt, het koste mij toen 100 gulden per maand. Het zou mij nu 82 euro = 180 gulden gekost hebben als ik nog zou roken. Dat is gemiddeld 5,7% verhoging per jaar. Als ze de rokers echt van de sigaret af willen hebben moeten ze er 20% of meer per jaar erbij doen. Zachtjes aan verhogen werkt niet, daar went men aan.
Timm1983 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb begin dit jaar eens een elektronische sigaret geprobeerd ergens in Nederland, het viel niet écht in mijn smaak, ik moest te hard inhaleren om het gevoel te hebben dat ik rookte, ik hou me maar liever bij de onvervalste klassieke sigaret, ook al gaat de prijs eens omhoog. Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gene 1225 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: kees hekstra Ik haalde vanavond even een pakje shag en boem weer 40 eurocent erbij.Kost nu 5.50 euro Kom naar Belgie : je vind er prima roltabak in de discountwinkels voor 13.40 euro / 200 gram wat overeenkomt met 2.68 euro/ 40 gram of 3.35 euro / 50 gram . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast Pacman Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Jongens, ik ben even weg om shag te kopen........
pukje Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: Gene 1225 Kom naar Belgie : je vind er prima roltabak in de discountwinkels voor 13.40 euro / 200 gram wat overeenkomt met 2.68 euro/ 40 gram of 3.35 euro / 50 gram . Die tabak is wel van slechte kwaliteit (droog en keelkrabber). Maar in de normale belgische winkels vind je wel goede tabak voor 4,40. Bij veel belgische tankstations bij de NL grens vind je ook de nederlandse shag voor 4.40
leo1949 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: Pukje Die tabak is wel van slechte kwaliteit (droog en keelkrabber). Heb ik vroeger ook weleens geprobeerd maar dan kan je net zo goed je zak in de fik steken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gene 1225 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: leo1949 Origineel bericht van: Pukje Die tabak is wel van slechte kwaliteit (droog en keelkrabber). dan kan je net zo goed je zak in de fik steken. Ja, maar dat trekt moeilijker . Toch effe toevoegen : ik heb het niet over het huismerk van sommige discounters , maar over de blauwe dozen die je tegenwoordig overal kunt kopen , ook in krantenwinkels . Het is van dezelfde fabrikant als Marlboro . Toegegeven , ik gebruik het in sigarettenhulzen en dat valt best mee . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
D.Quijote Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Je kan altijd nog overstappen op bijentabak, slechts 3 euro 1 kilo. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten