kees hekstra Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 Digipaps Ik zelf val niemand lastig met mijn rookgedrag.Sta altijd buiten te roken of hier in een schuurtje.Dus niemand hoeft mijn rook in te ademen.En met feestjes gewoon ook naar buiten gaan.En als je ergens zit te dineren ben ik zelfs blij dat er niet mag worden gerookt.Je kan er dus zelf genoeg aan doen om de medemens niet lastig te vallen met jou verslaving. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Digipaps Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja en?????? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
pukje Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Grappigerwzijze heeft TNO dit ooit getest en kon bij 14 grote tabaksmerken geen van dergelijke stoffen vaststellen. Fabeltjes dus! Ron Meen jij nu echt dat de leden van dit board liegen over hun ervaringen en het met hun arts probleren er uit te komen?
kees hekstra Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja en??????Ik bedoel iedereen kan wel wat rekening met een ander houden. Samen lossen we het wel op digipaps. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Poetsdoekje Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Wat MIJ betreft mag er wel een slotje op, het is zo'n oeverloos heen en weer geschrijf, de ene let op de andere en de andere let op de ene wat hij schrijft poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Digipaps Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Als je goed leest zie je dat ik dit dus steeds loop te verkondigen....vandaar dus die "nou en???" digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Digipaps Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Gaat vaak zo op een "discussie" forum hoor...je let goed op wat de ander schrijft en reageert daar dan vervolgens op...of niet natuurlijk. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Poetsdoekje Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Origineel bericht van: Digipaps Gaat vaak zo op een "discussie" forum hoor...je let goed op wat de ander schrijft en reageert daar dan vervolgens op...of niet natuurlijk. ja maar ieder probeert zijn gelijk te krijgen, en dit is het laatste wat ik er hier over schrijf, andere postings zijn leuker.... en de hartelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ron Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Dat is het mooie van een forum, daar kan je lezen wat je wilt lezen en laten gaan wat je niet wilt lezen. Dat is net als roken, daar kies je voor of niet:-)) Ik zal het topic op slot zetten. Alles is nu wel gezegd denk ik. Ron
Aanbevolen berichten