Ga naar inhoud


Prijs sigaretten en shag fors omhoog.


kees hekstra

Aanbevolen berichten

Wilskracht, karakter en doorzettingsvermogen,jij bent in het voordeel,je hebt nooit gerookt,je hebt ook nooit een poging gedaan om te stoppen met roken. smile

 

Beste mensen,mijn vrouw en ik roken al 40 jaar,ook diverse pogingen gedaan om te stoppen,ik dan,mijn vrouw niet,probeer het dan maar eens vol te houden.

 

Wel hebben we 3 kinderen,die niet roken.

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 233
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: boekkie
jij bent in het voordeel,je hebt nooit gerookt,je hebt ook nooit een poging gedaan om te stoppen met roken. smile

 

En trots dat ik daar op ben he:-)

Ik ken wel veel mensen in mijn omgeving die al 20-30 jaar rookten en gestopt zijn. Cold turky, zonder hulpmiddelen, alleen met wilskracht, karakter en doorzettingsvermogen. Natuurlijk heb je het dan die eerste 15 tot 20 dagen heel zwaar. Daarna denk je alleen nog maar dat je het zwaar hebt.

Je moet ook je levensgewoonten aanpassen. Sporten, gezonder eten en moet je eens kijken hoeveel beter je jezelf voelt na een maand of 6 niet-roker te zijn.

En ja natuurlijk, als je vrouw het verdomd om te stoppen met roken en stug in jullie huis door blijft paffen, wordt het wel erg lastig, maar zeker niet onmogelijk.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeden avond

ik ben bijna 70jaar en ik rook ook

mijn rest van de fam. niet

maar ik hoor ze nooit iets van zeggen

maar eens iets anders

als nu ook eenverbod doen op barbecuen dat stink nog harder

en al die vrachtwagen en personen auto met diesel

en bezine wagens met de die benzeen

ik woon in west brabant hier hebben ze 2jaar geleden

een onderzoek gedaan omdat hier veel longkanker voorkwam

wat bleek we zitten tussen industri van antwerpen-rotterdam

dus delucht veel bevuilt ,maar we nooit meeriets van gehoord

ik denk dat de mensen tegenwoordig niets meer elkaar

kan hebben vroeger liet men elkaar in eigen waarden

en dat mis ik tegenwoordig

grt jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat iedereen in zijn waarde, maar rokers doen dat helaas vaak niet.

Ik wil namelijk als niet roker gewoon frisse lucht in kunnen ademen en niet gedwongen worden om schadelijke rook, gegenereerd door de verslaving van een ander in te moeten ademen.

Dus als rokers willen roken, doen ze dat maar in in eigen tijd in uitsluitend binnen hun eigen "domein". Dan kan ik er ten minste voor kiezen om geen sigarettenrook in te ademen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaoh, ge hed gelijk jong.

Omdat er op het alvalt al zo veel rotzooi de lucht in gaat, asfalteer jij je longen (en die van anderen) gewoon even extra goed?

Het heeft ook geen zin om hier een katalisator op onze schoorstenen en auto's te plaatsen, want in america doen ze dat toch ook nie?

Gelukkig denken er niet te veel zoals jij want dan zou ons wereldje nog een grotere teringbende zijn:-))

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dan ben jij samen met een handjevol andere rokers de uitzondering op de regel.
Zoals ik al schreef houden 9 van de 10 rokers geen rekening met niet rokers en kan je vaak als je er iets van zegt nog een grote bek krijgen ook.
Al zou er iets van zeggen natuurlijk helemaal niet nodig moeten zijn want een roker zou uit zichzelf volledig rekening moeten houden met niet rokers en weten dat sigaretten stinken, meeroken zeer ongezond is en iedereen daar gewoon in meer of mindere mate last van heeft.
Vragen of iemand bezwaar heeft vind ik zelf ongepast. Uit BELEEFDHEID zeggen namelijk 9 van de 10 niet rokers (in een groepje) dat ze er geen bezwaar op hebben terwijl als ze thuis komen de eerste opmerking is "mien, mijn kleren stinken verschrikkelijk naar die smerige sigarettenrook, dus gooi ze maar in de was" of "oh wat heb ik last van mijn ogen en keel door die sigarettenrook in dat rookhol daar".
Ik ken genoeg mensen uit mijn omgeving die succesvol gestopt zijn met roken, maar ken er ook genoeg die het steeds maar niet lukt. Bewezen is dat de nicotineverslaving na +/- 20 dagen volledig uit je systeem is en de rest zit 100% tussen je oren.
Als je het dus niet lukt, ligt dat inderdaad aan je ruggegraat en uit de voorbeelden uit mijn omgeving, blijkt dat ook wel:-))

Ron


Ron, je lijkt mij echt een kerel van stavast...echter vind ik wel dat het aantal opmerkingen die je hier plaatst een zekere agressie vertonen waar ik mij niet in kan vinden.

Ik rook, helaas..echter ook ik houd echt rekening met de niet rokers..
De vraag "heeft u er bezwaar tegen als ik een sigaret opsteek" is een gemeende vraag en ik verwacht dan ook een duidelijk antwoord.
Zoals jij het stelt is het zo dat de niet rokers niet mondig genoeg zouden zijn om hierop een duidelijk antwoordt te geven, wat mij dan direct de gedachte geeft...zijn jullie dan van die softies?

De stoere taal die jij uitkraamt laat mij anders denken, echter ik ontek dat jouw standpunten over vele onderwerpen steeds meer agressie vertonen en daar ben ik niet echt van gecharmeerd..

Wees wat subtieler in je uitdrukkingen en laat je niet meeslepen..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt zeggen wat je wilt maar het is een genot om bijvoorbeeld een concert te bezoeken zonder dat je zere ogen krijgt van de blauwe walm en dat je thuiskomt zonder naar sigarettenrook meurende kleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
erg jammer dat de bewerkingstijd van post, maar 30 minuten is.
ik had nog zoveel kunnen toevoegen..

:P



Schrijf je 'm in word en vervolgens kopieëren plakken kun je d'r zo lang over doen als je zelf wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nogmaals goedenavond

een ding ook van mij hart

ik was afgelopen zomer op vacantie in spanje in

een appartement ik zat jammer op 3e verdieping

vol met hollanders wat denk iedere avond deed

onderste buurman barbeceuen rookte en stank van

aangebrand vlees en heel hoop met bier en geweld

tot laat in de nacht maar ik had na4dagen al gezien

ik zag ze paar dagen later lag hij te klieren dat er

gerookt werd in cafe,toen kon mij eigen ook niet in houden.

je snap al mij vcantie lag ook induigen door zulke personen

darom zeg ook maar iedereen in ze waarden ,in besloten ruimte

rook ik ook niet,maar voor rest doe ik wat ik wil

grt jos

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kees hekstra
ik vind toxic nogal zeer kort uit de bocht.


De topics waar Tox loopt te loeien vind ik altijd het leukst.
Gewoon om lachen en door F5en. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...