simo Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Sinds twee maanden geleden kan ik heel veel zenders op badr niet ontvangen. Ik vind dit heel erg jammer omdat ik vooral rotana een geweldige zender vind. volgens de site http://www.flysat.com/badr26.php zou ik rotana gewoon kunnen ontvangen maar het is me niet gelukt om een sterk signaal te vinden. Ik heb een 1.2 m schotel met Diseq motor. kan iemand me vertellen wat ik moet doen om rotana te ontvangen ??
Gast aart44 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: simo kan iemand me vertellen wat ik moet doen om rotana te ontvangen ?? Waarschijnlijk is verhuizen de enigste optie, sinds Arabsat de Badr6 heeft en alle zenders daar op zijn overgezet is de ontvangste hier in dit deel van Europa afgelopen zie de beam Badr6. Probeer anders Nilesat de meeste zenders zijn hetzelfde verder is je probleem bekend.
simo Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik kan MBC pakket wel gewoon ontvangen. gaat MBC in de toekomst ook verhuizen naar Badr 6. Als dit zo is weet iemand wannneer dit gaat gebeuren ? Ik vind wel stom dat ze alles verhuizen, ze missen hierdoor toch duizen kijkers die in europa wonen en niet meer naar Arabsat kunnen kijken.
wolverine Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik kijk naar rotana en mbc etc.. via nilesat met je 120cm schotel zou je zeker moeten in staat zijn om de verticale tp te pakken te krijgen. Rotana cinema en foxmovies die krijg ik er maar door bij goed weer en na twaalf uur snachts. Als het niet lukt om ze te pakken te krijgen draai je LNB een beetje in de houder zo is het mij ook gelukt. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Rekordc Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: simo Ik vind wel stom dat ze alles verhuizen, ze missen hierdoor toch duizen kijkers die in europa wonen en niet meer naar Arabsat kunnen kijken. Misschien is dat juist de reden. Met een gerichte beam op een land hoef je minder rechten te betalen. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen