Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds twee maanden geleden kan ik heel veel zenders op badr niet ontvangen. Ik vind dit heel erg jammer omdat ik vooral rotana een geweldige zender vind.

volgens de site http://www.flysat.com/badr26.php zou ik rotana gewoon kunnen ontvangen maar het is me niet gelukt om een sterk signaal te vinden.

Ik heb een 1.2 m schotel met Diseq motor.

kan iemand me vertellen wat ik moet doen om rotana te ontvangen ??

Geplaatst:
Origineel bericht van: simo
kan iemand me vertellen wat ik moet doen om rotana te ontvangen ??

Waarschijnlijk is verhuizen de enigste optie, sinds Arabsat de Badr6 heeft en alle zenders daar op zijn overgezet is de ontvangste hier in dit deel van Europa afgelopen zie de beam Badr6.

Probeer anders Nilesat de meeste zenders zijn hetzelfde verder is je probleem bekend. confused
Geplaatst:

Ik kan MBC pakket wel gewoon ontvangen.

gaat MBC in de toekomst ook verhuizen naar Badr 6. Als dit zo is weet iemand wannneer dit gaat gebeuren ?

Ik vind wel stom dat ze alles verhuizen, ze missen hierdoor toch

duizen kijkers die in europa wonen en niet meer naar Arabsat kunnen kijken.

Geplaatst:

Ik kijk naar rotana en mbc etc.. via nilesat met je 120cm schotel zou je zeker moeten in staat zijn om de verticale tp te pakken te krijgen.

Rotana cinema en foxmovies die krijg ik er maar door bij goed weer en na twaalf uur snachts.

Als het niet lukt om ze te pakken te krijgen draai je LNB een beetje in de houder zo is het mij ook gelukt.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:
Origineel bericht van: simo

Ik vind wel stom dat ze alles verhuizen, ze missen hierdoor toch
duizen kijkers die in europa wonen en niet meer naar Arabsat kunnen kijken.

Misschien is dat juist de reden. Met een gerichte beam op een land hoef je minder rechten te betalen.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen