Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik zit te wachten op de keer dat het eens goed mis gaat..! --KLIK-- Maar de foto´s zijn indrukwekkend.
Fiene56 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Het zal zeker misgaan met mijn maaginhoud als ik er bij in zou zitten. Verder prachtige foto's. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
borsjea Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Het verbaasd mij dat dit soort evenementen in druk bewoonde steden worden gehouden. Er zijn in het verleden bij vliegshows op afgesloten luchthavens ook al veel slachtoffers gevallen, dit zijn alle bezoekers die bewust de show bezoeken, er is dan ook over het algemeen weinig bebouwing in de buurt. Als er met zo'n stuntvliegtuig in een stad wat mis gaat, en dat is een kwestie van afwachten dan is de kans groot dat er veel slachtoffers vallen en schaden aan gebouwen ik vindt het onverantwoord en dat allemaal voor de commercie van een frisdrankje
bigtwin Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Sluit me absoluut niet aan bij het commentaar ban AA borsje. Maar, wat anders, iemand een idee met welke camera deze foto's zijn gemaakt? Zijn wel erg goed en mooi... Wat zou zoiets kosten? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen