Gast gerardo Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik kan sinds kort niet meer op site van Denktenk komen Weet iemand wat er aan de hand is? Met googelen kom ik ook niet verder.
bash! Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 hier ook.. db connection failed!!! Daar heb je het al.. het ligt dus aan de DB Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
fdm Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik kan er ook niet opkomen... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 vreemd is dus nadat hun een klacht hebben ingediend bij DGStation over een " clone " van hun reciever Hierbij ging het om een OEM echter alle plugins die door knuebi , pen1010b enz enz waren geschreven hebben hun als eigen geschreven gemaakt dus niet de officiële auteurs erbij genoemd Of het hier aan ligt weet ik niet maar vreemd blijft het wel ( kan natuurlijk ook gewoon een bad Data Base zijn )
Satlook Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Citaat: db connection failed!!! De site van denktenk lijkt gehacked DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 wat ik al dacht van denktenk zelf ___________________ Website Maintenance : Back on line Posted by denktenk on 2008-10-23 We had some severe attacks on our site. I think I know who is responsible for it. Meanwhile we close the readonly rights for non-registered users, for security reasons, and continue a site only accessable for registered users. ________________ in ieder geval hij is weer online
bellejt Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 hier oke nu Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
lodie Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Nu krijg je de melding: Bandwidth Limit Exceeded Lodie
bash! Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Iemand ligt denktenk enorm te fucken... Commercieel belang wellicht? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Ron Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ja laten we gewoon ongefundeerd de beschuldigende vinger alle kanten op gaan wijzen. Heel verstandig :-( Dat heeft ook zo veel zin he....... Ron
bash! Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 ik wijs niemand aan tox... Het kan ook commercieel belang zijn van zijn hosting provider. Door overdadige interesse sinds DiVX en CCcam ondersteuning is zijn hosing profiel misschien wel buiten zijn limieten gegaan There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast djdakman Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Bandwidth Limit Exceeded te weinig bandbreedte ingekocht zou dat betekenen , vaag maar het kan natuurlijk
lodie Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Vreemd dat Sat4all ook ineens een D-DOS attack krijgt? Klik Maar misschien zie ik wel overal beren Lodie
Ron Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik weet natuurlijk niet of denktenk.com aangevallen is vanuit hongaarse IP's, maar als dat het geval is, mag je er wel vanuit gaan dat het dezelfde daders zijn. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen