BB2000 Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Hoi Allemaal, Ik heb sinds een week een Philips DBox, nog helemaal orgineel (premiere). Na het nodige lezen denk ik er wel uit te komen ten aanzien van debugmode icm de handleiding die hier en op andere fora staan. Mijn vraag is echter, welke firmware ben ik nu het best mee af? De box is qua hardware nog helemaal orgineel. Zit er over te denken om een HDD en multicam in te bouwen. Ben erg benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt! Grt, Marcel Cable rules, only for fools...
JohnBr Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 ik heb momenteel een image van Keywelt in mijn dbox zitten. tot op heden ben ik daar erg tevreden over. Het is voor mijn box en heel stabiel image.
BB2000 Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2008 Hoi VeniceFan, Bedankt voor de info! Wat voor dbox heb jij? Nokia, Sagem of Philips? Heb je er ook modificaties in zitten of is het een kale box? Grt, Marcel Cable rules, only for fools...
BB2000 Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2008 Hallo allemaal, Hoop dat er toch meer van jullie zijn die een voorkeur hebben qua image voor de DBox? Zeker gezien het feit dat alle drie van elkaar verschillen. OP het web zijn er genoeg te vinden, maar ik ben toch erg benieuwd wat jullie voorkeur/ervaring is? Grt, Marcel Cable rules, only for fools...
JohnBr Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: BB2000 Hoi VeniceFan, Bedankt voor de info! Wat voor dbox heb jij? Nokia, Sagem of Philips? Heb je er ook modificaties in zitten of is het een kale box? Grt, Marcel hoi Marcel, Ik heb een Sagem. Het is een kale box als je het zo wilt noemen, dus geen HD, CF of iets dergelijks er in. Groeten, John
Max8 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hoi, Voor mij is Bowerboard Enigma 5.0 de keuze! Regelmatige updates en genoeg plugins. Draaiend op een Nokia (Multicam + HD) en Saghem (alleen multicam) De Saghem is overgens geen goede keuze als je CCcam wilt draaien (memmory problemen) Grtz, Max 2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.
BB2000 Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 Bedankt voor jullie reacties.. Ben zelf nog druk aan het uitprobeen welk image mij het beste bevalt. In ieder geval is me opgevallen dat er een verschil in reageren van de diverse images is als het gaat om oa het gedrag van de afstandsbediening.. Zit er wel over te denken om een multicam en hdd controller aan te schaffen.. Verder is me opgevallen dat de DBox in Engeland en Duitsland veel meer leeft dan hier in NL. Zeker als je ziet naar de postings en reacties van de leden op de boards aldaar.. Zal binnenkort een laten weten welke images ik geprobeerd heb inclusief waardering ten aanzien van mijn box.. Grt, Marcel Cable rules, only for fools...
matr1x Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Ik ga eens op zoek naar Bowerboard Enigma 5.0, want het lukt me met versie 4.x maar niet om succesvol op te nemen op mijn NAS (via NFS mount).
BB2000 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Heb het enigma image nu ook te draaien, ziet er gaaf uit.. Moet wel zeggen dat de online functies voor een hoop andere images breder gesupport worden. Cable rules, only for fools...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen