Spotvogel Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik ben hier al een paar dagen aan het worstelen met een oude 8000: versie 20, fabrikant oem6, type 5, patch run o. Een Nokia dus, met de MZ soft er op. Wat ik ook doe, het rotding verdomd het om de kanalen op de Canal Digitaal volgorde in te laden; getest op een aantal verschillende schotels, waar andere ontvangers die problemen niet geven. Nou kom je dit probleem wel 's vaker tegen, en daar heb ik ook wel een paar truukjes voor; maar nu, niets helpt! De nederlandse zender komen op 8zoveel, en ook daar op gaan staan en voor toevoegen kiezen helpt niet... En er moet standaard soft op blijven zitten...
Spotvogel Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2008 Huh! Nu net, bij de 15e keer, vindt 'ie ze.....:-)
Spotvogel Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 En vandaag blijkt het vinden van de lijst weer onmogelijk, en die originele soft moet er opblijven......
rienk Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 maar je had het er toch op ? waarom dan weer zoeken ? volgende keer even opslaan op je pc gaat ook veel sneller Rienk
Spotvogel Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Geplaatst: 14 november 2008 Oh? Ik heb altijd gedacht dat ED geen lijst uit de Strong kan lezen als er originele soft op staat????
Hellum Geplaatst: 14 november 2008 Geplaatst: 14 november 2008 wel laden, opslaan gaat lastig MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
rienk Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 mmm is al weer tijdje terug maar toch nog maar replay met een orgineele strong kun je ook naar hartelust kanaalen toevoegen en wijzigen op je pc en weer laden in de strong en natuurlijk ook weer uitlezen Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen