Mullermilch Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Hallo, Ik heb de volgende vraag. Op donderdagavond voetballen we met een kleine club mensen in de zaal. Nu is de opkomst gering de laatste tijd en willen we op een simpele, goedkope manier kijken of we elkaar kunnen bereiken bij het afmelden. Mijn vraag is of dit dan kan via een sms cirkel? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja dan hoor ik er graag wat meer over
Ome Merde Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 is e-mail niet simpeler en goedkoper ? merDe deze ruimte is te huur
Mullermilch Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2008 jawel. Alleen zijn we maar met een vast clubje van 7 mensen en de andere 5 zweven er omheen. Om deze 7 mensen die er altijd zijn dit elkaar te laten weten zodat ze dit ook weten. Vandaar
Kowalski Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: Mullermilch Ik heb de volgende vraag. Op donderdagavond voetballen we met een kleine club mensen in de zaal. Nu is de opkomst gering de laatste tijd en willen we op een simpele, goedkope manier kijken of we elkaar kunnen bereiken bij het afmelden. Mijn vraag is of dit dan kan via een sms cirkel? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja dan hoor ik er graag wat meer over Geen ervaring mee, maar via de website van je telefoonprovider kun je misschien een groeps-SMS versturen (althans bij mijn T-Mobile wel). In theorie niet goedkoop, maar als je toch genoeg SMS tegoed hebt (de mijne krijg ik nooit op) zou het een oplossing kunnen zijn. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Mullermilch Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Geplaatst: 27 november 2008 Inmiddels werken we via een hotmail account. Was het simpelst om op te zetten. Werkt prima. Dank jullie wel voor het meedenken en het advies! Topic kan gesloten worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen