Ga naar inhoud


==== Ik was een roker en wordt nu NIET ROKER! =====


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het stoppen met roken is er niet bij gebaat om een discussie te starten hoe je allemaal dood kunt gaan, daar gaat een roker alleen maar meer van roken.

 

Het gaat erom hoe je vrolijk verder gaat met je leven zonder die smerige sigaretten.

Een positieve instelling zonder het gevoel dat je iets opgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen weet dat roken niet goed is ,iedereen weet dat als je

niet meer rookt je lichaam beter gaat werken.

 

Ik denk dat er geen roker meer is die nooit aan stoppen gedacht heeft.

 

Maar ik blijf zeggen abrubt stoppen is niet goed/gezond.

 

Het kan wel makkelijker zijn abrupt stoppen koste wat het kost,maar

uit eigen ervaring zeg ik dat er problemen aan hangen.

 

Mijn meening is minderen tot 0 ,als dat niet helemaal lukt

en je blijft op 2 a 3 peuken/dag dan noem ik dat niet meer

roken ,onze zuivere buitenlucht is ook niet meer zo zuiver en

ga zeker niet zo ver om met zuurstofflessen rond te lopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond op de TV in wegmisbruikers

 

Een meneer had zijn z.g. peuken op en ging even snel de snelweg op om bij een tankstation nieuwe peuken te halen en snel weer naar huis te rijden.

 

De peuken had hij gekocht, maar vanwege zijn snelheid, was hij zijn rijbewijs kwijt, want hij had veel te snel gereden.

 

Het zijn dure sigaretten geworden met die hoge boete, en het roze papiertje kwijt, iemand anders moest hem komen ophalen

 

Boontje komt om zijn loontje.

 

poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
6 jaar geleden abrupt gestopt (overigens zonder problemen), ben meer gaan sporten (om overgewicht te voorkomen)

 

Dat schreef hij al. Zonder problemen!

Je moet je levensstijl aanpassen. Als ik zou stoppen met roken en de hele dag zou gaan nadenken over hoeveel trek ik in een sigaret heb, zou ik ook onrustig worden en hoofdpijn en slechte zin krijgen.

De bedoeling is dat je stopt, gaat sporten, rokershollen gaat vermeiden, niet gaat snoepen (dat heb net net als stoppen met roken OOK zelf in de hand) en dan zal iedere roker in staat zijn om zonder ernstige verschijnselen te stoppen.

Jouw verschijnselen zitten gerarandeerd tussen je oren.

Er is overduidelijk medisch aangetoond dat stoppen met roken alleen maar voordelen heeft voor je lichaam en gezondheid. Alle nadelen zitten in je hoofd en praat je jezelf aan (typisch gedrag van een verslaafde)!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
6 jaar geleden abrupt gestopt (overigens zonder problemen), ben meer gaan sporten (om overgewicht te voorkomen)


Dat schreef hij al. Zonder problemen!
Je moet je levensstijl aanpassen. Als ik zou stoppen met roken en de hele dag zou gaan nadenken over hoeveel trek ik in een sigaret heb, zou ik ook onrustig worden en hoofdpijn en slechte zin krijgen.
De bedoeling is dat je stopt, gaat sporten, rokershollen gaat vermeiden, niet gaat snoepen (dat heb net net als stoppen met roken OOK zelf in de hand) en dan zal iedere roker in staat zijn om zonder ernstige verschijnselen te stoppen.
Jouw verschijnselen zitten gerarandeerd tussen je oren.
Er is overduidelijk medisch aangetoond dat stoppen met roken alleen maar voordelen heeft voor je lichaam en gezondheid. Alle nadelen zitten in je hoofd en praat je jezelf aan (typisch gedrag van een verslaafde)!

Ron


Bijna allemaal waar wat je hier schrijft alleen is het allemaal makkelijker praten dan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
6 jaar geleden abrupt gestopt (overigens zonder problemen), ben meer gaan sporten (om overgewicht te voorkomen)


Dat schreef hij al. Zonder problemen!


Ron


Dat heb ik natuurlijk gelezen ,zou mij niet verbazen dat zijn
hartaanval toch nog iets daarmee te maken heeft ,daarom
mijn vraag aan hem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 jaar een "niet roker", maar om nou te zeggen dat ik me er beter door ben gaan voelen? Ik moet eerlijk zeggen dat er wat dat betreft weinig veranderd is. De belangrijkste verandering is dat mijn reuk en mijn smaak verbeterd zijn, maar of dat nu zo positief is dat moet men zich maar afvragen. Roken taal ik niet naar, maar eten.... :D

 

Overigens is bovenstaande geen excuus om niet te stoppen.

 

"niet roker" worden doe je wat mij betreft overigens in de eerste instantie voor jezelf.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...