Ome Merde Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 lol, daarnet weer twee limerickjes van mijn hand op de radio vanaf morgen te beluisteren op radioveronica.nl het betreft de 1e en laatste (6e) merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 http://www.radioveronica.nl/radioveronicaplayer/player_new.php?file=assets/Image/HIL:/2008-10/somertijd_20081027_limericks.mp3 deze ruimte is te huur
Gerard 76 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ze hadden laatst een mooie over Kim Holland in de dagelijkse Dingetjes... Da's vragen om censuur
Ome Merde Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 yeah, ik kreeg vanmiddag nog een email van Rob, m'n inzending was wat te plat morgen weer nieuwe kansen, vandaag geen limericks van merDe merDe deze ruimte is te huur
prutsie Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 @tonskidutch, Als je van rust aan je donder houd, plaatjesdraaiers die rustig de tijd nemen om 5 minuten vol te ouwenelen op een tempo waarvan ik echt in slaap val dan moet je eens naar radio uit de Baltische staten luisteren. Vooral radiostations in Estland bakken ze bruin. Ik rijd regelmatig door Estland en heb dan vaak radio 4 uit Tartu op staan (er is hier niet zo ontzettend veel keus) waarvan ik echt in slaap sukkel als ik niet uitkijk. Luister maar eens een stukje . Is wel in het Russisch. Als je hierbij je ogen open weet te houden dan ben je een knappe kop. In Nederland doet bijna elk station zijn uiterste best een clone te zijn van radio stations in de VS. Meer herrie, meer geschreeuw, meer gelach, meer dom gelul, en vooral en bovenal meer Decibellen. want des te harder het klinkt des te beter het is. Jammer, maar zo slaapverwekkend als in het Baltische........ Dat hoeft nu ook weer niet van mij. Let wel, Tartu radio 4 is een Russischtalig radiostation welke de Esten maar een verschrikkelijk geschreeuw vinden groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gerard 76 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Hahaha,lache Dan mot 't wel flink schunnig geweest zijn,vrouwonvriendelijk, of beledigend voor de donkerder gekleurde medemens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen