finish Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Welke Externe Harde Schijf kun je gebruiken voor de SAB ultimate HD. En kan ik deze ook in mijn netwerk lezen.
Gast sabhd Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 ik gebruik een interne 650GB van samsung met een externe behuizing. ------------------------ johan
EXTREEMPJE Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hoi, Is het misschien ook mogelijk om een usb harddisk op de usb aan te sluiten voor opnemen/weergeven. Grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Gast Andre_ede Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hoi, nee dat gaat nog (?) niet. Er wordt eigenlijk nog niks via USB ondersteund dan alleen de firmwire en key update's Er is wel een begin gemaakt met MP3 ondersteuning, maar nog niet voor de SAB HD.
EXTREEMPJE Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hoi André-ede, Dat is dan jammer, deze heb ik nl en dacht kan ik hem misschien daar ook voor gebruiken. Maar wie weet in de toekomst. Maar als ik een s-ata hd zou kopen, gewoon een losse, kan deze gewoon achter aangesloten worden, dus dan bedoel ik zonder externe voeding. Dit omdat ikzelf vind dat hij normaal ook vrij warm wordt, en dan nog met een stroomverbruiker erbij is dit niet bevordelijk volgens mij. Grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Gast Andre_ede Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hoi, volgens mij heb je een externe voeding nodig, maar weet dat niet heel zeker. Wat betreft de warmte er is een serie geweest die erg warm werdt, als de jouwe daar bij hoort kun je zover ik weet via SAB er wat aanlaten doen, heb ik geloof ik hier op ht forum eens gelezen. Ik vindt de warmte wel meevallen, op een ander forum hebben we het eens getest en hij word niet te warm voor de spullen die in de box zitten. Ik dacht dat die iets van 38 graden werd. En vergeleken bij de UPC box die ik had is de SAB een koele jongen.
hans12345 Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Hou in de gaten dat een sata (intern) aansluiting anders is dan een e-sata (extern). Een e-sata drive heeft altijd een ingebouwde voeding en soms kan je ze ook op usb en i-link aansluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen