Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2008 die bedoel ik / de papaverweg wat blijkt, gister namiddag als ik met bovenstaande uitdraai, legitimatie en huisvuilpas er aan kom? aan de poort; op z'n plat amsterdams ah mannuh kijkt, tonskidutch komp zijn stofzuiger brenge! effe lache effe lulle toch nog een excuus gekregen was een nieuwe medewerker die een reprimande ervoor heeft gehad. chiao Vienna Ultravox
Cloak Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch die bedoel ik / de papaverweg wat blijkt, gister namiddag als ik met bovenstaande uitdraai, legitimatie en huisvuilpas er aan kom? aan de poort; op z'n plat amsterdams ah mannuh kijkt, tonskidutch komp zijn stofzuiger brenge! effe lache effe lulle toch nog een excuus gekregen was een nieuwe medewerker die een reprimande ervoor heeft gehad. chiao Die mannuh leese toch niet mee op het satforum he? ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
Johan45 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 LOL, nou zeker weten van wel hoor. Vult u rustig aan !!!
leo1949 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch effe lache effe lulle toch nog een excuus gekregen was een nieuwe medewerker die een reprimande ervoor heeft gehad. Volgende keer vragen of die nieuwe medewerker soms Johan heet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Johan45 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: leo1949 Origineel bericht van: Tonskidutch effe lache effe lulle toch nog een excuus gekregen was een nieuwe medewerker die een reprimande ervoor heeft gehad. Volgende keer vragen of die nieuwe medewerker soms Johan heet Dat hoeft Ton niet te vragen, die had me wel herkend. (of hij moet aan het dementeren zijn geslagen) Vult u rustig aan !!!
WPW Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Johan en Ron ??? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Fiene56 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ja, binnenkort met de karnaval op 11-11 als koot en bie. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Johan45 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: WPW Johan en Ron ??? Ga je nu ook je familie kiekjes plaatsen. Vult u rustig aan !!!
Con Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Volgens mij komt het onder andere door de privatisering van vele vuilstortbedrijven. Die denken nu dat ze extra geld kunnen losweken van de onschuldige en niet-alles-wetende burger. Hier in Tiel zit ook zo'n club, die vraagt voor een paar plankjes het minimale tarief van een halve kuub bouwafval. (ze hebben hier (tot nu toe) niet het lef gehad om en bijdrage te vragen voor elektrisch spul) Maar dat hier boven zitten die een extraatje met de kerst willen verdelen is wel duidelijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen