Gast satfreak07 Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Voom HD stopt met uitzenden op de Astra en zal door Tvv en (waarschijnlijk) CD verdwijnen uit het HD pakket! Uitschakeling is voorzien voor november (bron: nieuwsbrief TVV) Hopelijk een goede vervanger!
digitaal kijker Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 hoop op een goeie vervanger voor belgie en nederland. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
MagicOnline Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Zal wel één HD worden dan. Voom HD was toch niet echt spannend... CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
digitaal kijker Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 die hebben we toch al één HD. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Eduard07 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker die hebben we toch al één HD. Jazeker, maar per januari komen de publieke Nederlandse zenders toch met HD-versies? (Die zouden trouwens gratis moeten worden.) Dus: Eurosport HD dan maar? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
RUF Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik vind persoonlijk dat TVV het Telenet straatje aan het bewandelen is. Sedert het HD pakket begon zijn we straks al twee zenders kwijt, Voom en Ned 1, maar er wordt niet gesproken over vervanging. Daarbij is met uitzondering van Discovery HD en NG HD het aanbod geen sikkepit waard. De FTA HD zenders zijn stukken beter qua content. Ondertussen heeft iedereen wel het supplement betaald en ik hoor TVV niet over de brug komen met een financiële compensatie voor de verminderde dienstverlening. Anders zijn er Kutzenders genoeg in het aanbod en het etalagekanaal opdelen zodat de "werkende" mens geen kans krijgt om er naar te kijken. Een filmzender waar alleen afgedraaide oude troep en B en C films op te zien zijn. Ik begin me af te vragen of ik niet beter terug naar een kabelaar ga en de satelliet erbij neem voor de extra FTA stations. Want betalen voor het basispakket van Vlaamse zenders moet ik toch doen. Het lijkt me nogmaals bewezen dat goedkoop uiteindelijk duurkoop wordt.
Elwin Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik hoop dat Eurosport HD hiervoor in de plaats komt, maar het zou zomaar kunnen dat CDS/TVV deze te duur vindt. Ik heb geen HD-pakket, maar ga binnenkort wel aan de HDTV. Dus straks wel genieten van één HD in het Familiepakket en de gratis HD-kanalen.
edbe Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 ik ben benieuwd of ze wel weer een andere HD zender ervoor terug kom, na NL 1 HD is ook geen nieuwe HD zender terug gekomen ik zal de Voom Hd ook niet gaan missen, maar ze hebben keuze genoeg om een andere HD zender ervoor terug te zetten, maar ja CDS he ik heb ernu wel spijt van dat ik het HD pakket hebt gepakt 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Elwin Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: Edbe ik heb ernu wel spijt van dat ik het HD pakket hebt gepakt Ik weet nu ook wel zeker dat ik straks géén HD-pakket neem!
Gast Deevie Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Wacht gewoon even af ipv paniekvoetbal te spelen. Er zal zeker een vervanger komen. Ondertussen hebben we wel één HD gratis erbij gekregen, dus niet gaan zeveren over dienstverlening. NL HD was trouwens vooraf aangekondigd als tijdelijk en daar kan CDS/TVV niets aan doen.
guppje29 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Eurosport HD zit al op de astra 3. het wordt tijd dat CDS er een deal mee sluit en de seca codering en het NL audiospoor laat toevoegen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Eduard07 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: guppje29 Eurosport HD zit al op de astra 3. het wordt tijd dat CDS er een deal mee sluit en de seca codering en het NL audiospoor laat toevoegen. Ik weet niet of dit niet wat kort-dooor-de-bocht is. Niet alle satellite providers hebben zomaar zakelijke relaties met elkaar. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Ou-Tannu Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 moeten ze dr maar es achter aan zitten en idd Eurosport HD is prima te bewonderen op de Astra 3 als je de juiste sleutelset hebt.. een kanaal delen indien mogelijk lijkt me toch voordeliger dan zelf weer TP ruimte te moeten huren? op Astra 1 gebruiken ze ook al spul van andere aanbieders Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Elwin Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Inderdaad. Ze kunnen dan beter het signaal van Eurosport HD op Astra 3 doorgeven. Dat is een stuk goedkoper. Dan zetten we op het kanaal van VOOM HD wel een andere HD-zender. Iemand ideeën?
Ou-Tannu Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 bandbreedte aan de andere HD zenders geven lijkt me geen rare optie.. kan NL1 HD er strax weer op normale bitrate bij.. of je zet er een SD kanaaltje bij Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen