guppje29 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: guppje29 Eurosport HD zit al op de astra 3. het wordt tijd dat CDS er een deal mee sluit en de seca codering en het NL audiospoor laat toevoegen. Ik weet niet of dit niet wat kort-dooor-de-bocht is. Niet alle satellite providers hebben zomaar zakelijke relaties met elkaar. Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Davev Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu moeten ze dr maar es achter aan zitten en idd Eurosport HD is prima te bewonderen op de Astra 3 als je de juiste sleutelset hebt.. een kanaal delen indien mogelijk lijkt me toch voordeliger dan zelf weer TP ruimte te moeten huren? op Astra 1 gebruiken ze ook al spul van andere aanbieders zo simpel als een geluidsspoortje toevoegen aan een bestaande eurosport hd is het natuurlijk niet. Jullie schijnen soms te vergeten dat ook de zender het er eens moet zijn. En eurosport heeft aparte reclameblokken voor de verschillende landen. Zomaar (ik roep maar wat:) tjechiesche reclame overnemen is natuurlijk niet de bedoeling. Eurosport moet ook de rechten kopen voor elk land waar de sportevenementen worden uitgezonden. En rechten betalen voor belgie doe je natuurlijk niet met tjechische reclame-inkomsten. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Eduard07 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: guppje29 Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken. Eveneens kort-door-de-bocht. Ik denk dat er bij een "zakelijke relatie" als deze toch wel meer komt kijken dan alleen het meeliften op elkaars transponders. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast satfreak07 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 History HD mag er ook bij of MTV HD
Gast patje7of9 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Hopelijk komt er History HD of Eurosport HD,
guppje29 Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: guppje29 Deze provider maakt ook gebruikt van de transponder van CDs voor brava. dus kort door de bocht is dat niet als ze zo vanelkaar diensten gebruik kunnen maken. Eveneens kort-door-de-bocht. Ik denk dat er bij een "zakelijke relatie" als deze toch wel meer komt kijken dan alleen het meeliften op elkaars transponders. Uiteraard weet ik dat ze niet zomaar een kanaal kunnen toevoegen en dat er ook iets zakelijks te regelen valt. Maar als skylink een deal met brava maakt en CDS kan CDS dat hopelijk ook met skylink en eurosport. zo besparen ze beide bandbreedte. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gast satfreak07 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Intussen is geweten dat één HD de plaats zal innemen. Leuk weer een zender minder
Gast patje7of9 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Wat ik nu op één HD zie is allemaal FAKE HD ze zouden beter History HD toevoegen.
Gast satfreak07 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Daar ben ik volkomen met je eens!!!
kenis Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 hopelijk VTM HD ... Origineel bericht van: patje7of9 Wat ik nu op één HD zie is allemaal FAKE HD ze zouden beter History HD toevoegen. Als je nu is gewoon een maandje zou wachten hé, de VRT heeft al maanden geleden aangekondigd dat er tegen het einde van het jaar echte HD zit aan te komen Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Gast zzzzzzz Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Maar toch ziet Volt er op één HD stukken beter uit dan op één.
Gaitman Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Scifi HD Ja ik heb te hoge verwachtingen formerly known as GJAman
Gast patje7of9 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Die zender is nog alleen maar beschikbaar in Amerika, jammergenoeg
Gast Paullo Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Citaat: Die zender is nog alleen maar beschikbaar in Amerika, jammergenoeg Ik geloof dat hij zeer binnenkort ter bechikking komt van de abonnees van Canalsat. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen