Ga naar inhoud

Voom HD stopt

Aanbevolen berichten

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Wat wordt trouwens de volgende stap? Discovery-HD of NationalGeographic-HD uit het HDTV pakket schrappen en de lege plek vervolgens opvullen met Anixe-HD of Luxe-HD?

Ik kan niet wachten om m'n HDTV abonnement te verlengen volgend jaar, NOT.

Geplaatst:

Ik denk dat ze zo stom ook niet zijn om die twee zenders te verwijderen confused

• Moderator
Geplaatst:

Misschien heeft het verdwijnen van Voom iets te maken met het vragenlijstje wat we kort geleden hebben ingevuld.

Voom stond bij mij op de laatste plaats.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Misschien heeft het verdwijnen van Voom iets te maken met het vragenlijstje wat we kort geleden hebben ingevuld.

V(rrrr)ooooommmm...en exit eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik vind dat een heel smerige manier van zakendoen.
Wie de enquête invulde, wist niet dat dat er als verborgen agenda achterzat.
Ik wist ook niet dat die site die dat organiseerde zo'n slaafje van CDS was.
Geplaatst:

Is op zich niet erg als ze dan de zender die nr 1 stond op het lijstje er dan bij doen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:
Origineel bericht van: metoo
Is op zich niet erg als ze dan de zender die nr 1 stond op het lijstje er dan bij doen

Dus Eurosport HD? Die zal inderdaad wel doorgeprikt worden via Astra 3! smile Maar ja, wanneer? Misschien in 2009 ofzo?
Gast radio_man_new
Geplaatst:

Als ze slim zijn:

Film 1 in HD en dan alle drie!

Nou moet ik alle echt goeie films in blu ray kopen, anders kan ik ze op de hd zetten!

Geplaatst:

Voor meer HD en thema zenders zullen we moeten wachten tot de Astra 1M operationeel is op 19.2 Oost en de Astra 1G aangekomen is op 23.5 oost. Bil van Astra heeft al vermeld dat dit uitbreidings mogelijkheden gaat opleveren voor de Nederlandse en Belgische markt. Vooral wat betreft HDTV ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: satfreak07
Voom HD stopt met uitzenden op de Astra en zal door Tvv en (waarschijnlijk) CD verdwijnen uit het HD pakket!
Uitschakeling is voorzien voor november (bron: nieuwsbrief TVV)
Hopelijk een goede vervanger! crazy

In ieder geval is nu duidelijk dat het nieuwsbericht misleidend is gebracht: alsof Voom-HD zelf zou zijn gestopt met uitzenden.

Aangezien Voom-HD bij de andere aanbieders in Nederland en Europa gewoon door gaat is het dus CDS/TVV zelf die de stekker er uit heeft getrokken. Zo'n beslissing kan ik begrijpen als er sprake zou zijn van een uitgebreid HD aanbod op de CDS transponders, maar er is al zo weinig...
  • Moderator
Geplaatst:

Dus toch misschien een resultaat van de enquette, die we pas geleden allemaal hebben ingevuld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Dus toch misschien een resultaat van de enquette, die we pas geleden allemaal hebben ingevuld?

Overduidelijk. Over misleiding gesproken...

Als ik zo'n enquête invul dan ga ik er niet vanuit dat de achterliggende reden is welke HD zender er geschrapt gaat worden, maar welke er bij komt.

Ik vul zo'n enquête dus nooit meer in (het zal niet de laatste zijn).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen