Gerard 76 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 CDS kijkt idd naar de mogelijkheden om ESP HD door te prikken vanaf de Astra 3. Bron is een site die hier gecensureerd wordt.
Apple740 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Wat wordt trouwens de volgende stap? Discovery-HD of NationalGeographic-HD uit het HDTV pakket schrappen en de lege plek vervolgens opvullen met Anixe-HD of Luxe-HD? Ik kan niet wachten om m'n HDTV abonnement te verlengen volgend jaar, NOT.
Gast patje7of9 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk dat ze zo stom ook niet zijn om die twee zenders te verwijderen
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november 2008 Moderator Geplaatst: 2 november 2008 Misschien heeft het verdwijnen van Voom iets te maken met het vragenlijstje wat we kort geleden hebben ingevuld. Voom stond bij mij op de laatste plaats. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: ceesv Misschien heeft het verdwijnen van Voom iets te maken met het vragenlijstje wat we kort geleden hebben ingevuld. Voom stond bij mij op de laatste plaats. V(rrrr)ooooommmm...en exit Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast zzzzzzz Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: ceesv Misschien heeft het verdwijnen van Voom iets te maken met het vragenlijstje wat we kort geleden hebben ingevuld. Voom stond bij mij op de laatste plaats. Ik vind dat een heel smerige manier van zakendoen. Wie de enquête invulde, wist niet dat dat er als verborgen agenda achterzat. Ik wist ook niet dat die site die dat organiseerde zo'n slaafje van CDS was.
metoo Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Is op zich niet erg als ze dan de zender die nr 1 stond op het lijstje er dan bij doen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Elwin Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: metoo Is op zich niet erg als ze dan de zender die nr 1 stond op het lijstje er dan bij doen Dus Eurosport HD? Die zal inderdaad wel doorgeprikt worden via Astra 3! Maar ja, wanneer? Misschien in 2009 ofzo?
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Momenteel staat VOOM HD nog wel in de transponder als je die inleest, maar geen beeld en geluid meer. Storing? Of denkt Canal Digital dat het al 6 november is?
Gast radio_man_new Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Als ze slim zijn: Film 1 in HD en dan alle drie! Nou moet ik alle echt goeie films in blu ray kopen, anders kan ik ze op de hd zetten!
Littlesat Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Voor meer HD en thema zenders zullen we moeten wachten tot de Astra 1M operationeel is op 19.2 Oost en de Astra 1G aangekomen is op 23.5 oost. Bil van Astra heeft al vermeld dat dit uitbreidings mogelijkheden gaat opleveren voor de Nederlandse en Belgische markt. Vooral wat betreft HDTV ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: satfreak07 Voom HD stopt met uitzenden op de Astra en zal door Tvv en (waarschijnlijk) CD verdwijnen uit het HD pakket! Uitschakeling is voorzien voor november (bron: nieuwsbrief TVV) Hopelijk een goede vervanger! In ieder geval is nu duidelijk dat het nieuwsbericht misleidend is gebracht: alsof Voom-HD zelf zou zijn gestopt met uitzenden. Aangezien Voom-HD bij de andere aanbieders in Nederland en Europa gewoon door gaat is het dus CDS/TVV zelf die de stekker er uit heeft getrokken. Zo'n beslissing kan ik begrijpen als er sprake zou zijn van een uitgebreid HD aanbod op de CDS transponders, maar er is al zo weinig...
Moderator ceesv Geplaatst: 11 november 2008 Moderator Geplaatst: 11 november 2008 Dus toch misschien een resultaat van de enquette, die we pas geleden allemaal hebben ingevuld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Apple740 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: ceesv Dus toch misschien een resultaat van de enquette, die we pas geleden allemaal hebben ingevuld? Overduidelijk. Over misleiding gesproken... Als ik zo'n enquête invul dan ga ik er niet vanuit dat de achterliggende reden is welke HD zender er geschrapt gaat worden, maar welke er bij komt. Ik vul zo'n enquête dus nooit meer in (het zal niet de laatste zijn).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen