Ga naar inhoud

Tvvlaanderen-publiciteit met Eddy Wally

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eddy Wally zijn liedjes zal ik toch nooit vergeten!

Ik spring uit een vliegmasjien, alleen maar om jou te zien ...

Chérie ... Oh mijn Chérie, slechts op jou, heb ik gewacht ...

Als marktkramer ben ik geboren ...

Laatst nog een aflevering van FC De Kampioenen (1999) gezien met Eddy Wally, t was leuk!

Eddy Wally zou zeggen TV Vlaanderen dat is Formidabel, geweldig!

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Als we zouden weten hoeveel bekende vlamingen TV Vlaanderen kijken en hoeveel bekende Nederlanders er Canal Digitaal kijken dan zouden we nog verschieten ... maar ja, beroepsheim he :D

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Deevie
Mo damn, de Eddy toch.

die doet ook alles om nog eens op tv te mogen komen en zichzelf belachelijk te maken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Zulke reclame commercials schieten hun doel voorbij, weggegooid geld. Tv Vlaanderen heeft blijkbaar geen kaas gegeten van Tv reclame. Het is nota bene pas hun 2de commercial.

Er zouden een pak meer, nieuwe klanten op af komen als hun tv commercial wat ernstiger zou zijn.

Een tv commercial die klaar en duidelijk uitlegt dat Tv Vlaanderen een degelijk alternatief is voor de kabel of het afschakelen van analoge tv.

Je kan al niet veel vertelen op 30 seconden en dan presteren ze het nog om 20 seconden zendtijd te besteden aan het inhoud_loze gezwam van Eddy Wally.

De vorige keer was het ook van dat, trekken ze het boeltje in het belachelijke door die inval met dienen inspecteur.

Zeker als jong bedrijf moet je goed nadenken wat de impact is van zulke tv commercials, het kan meer schade berokkenen dan goed is.

Blijkbaar vergeten ze bij Tv Vlaanderen dat overschakelen van kabel naar satelliet een bom geld kost. Met zulke tv commercials overtuig je de mensen niet.

Ernst is hier wel de boodschap.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

het gaat ook allemaal veel te snel in die reclamespot. Als je weet waarover het gaat en je dus TVV ként, gaat het nog een beetje. Maar voor mensen die TVV helemaal niet kennen, is het zo voorbij en heb je niets bijgeleerd over TVV. Die bedenking maakte ik me trouwens ook bij de vorige spot bij die inval.

Een ludieke spot met Eddy Wally is leuk, maar het gaat dus veel te snel en het is veel te hectisch en verward.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Uit mijn ervaring blijkt de boodschap wel aangekomen te zijn, de mensen willen meer inlichtingen, stellen zich vragen. Maw er wordt over gesproken en gemailt en dit is dan ook de bedoeling van de reclamespot met Eddy.

Of ze nu TvV gaan nemen is wat anders en de kosten, tja daar is hier al vaak over gediscussieerd en ook daar liggen de meningen uiteen.

Zonnige groeten uit Liiiiiimburg. cool

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen