Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En als dat kan, hoe doe je dat?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Heb een tijdje thuis gewerkt met wnw verbinding. Linux router maakte verbinding via BlueTooth met de telefoon.

Nu gebruik ik het voornamelijk in de trein. Laptop via kabel of via BT naar de telefoon die de GPRS verbinding maakt.

Greetz Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Ik heb een wnw stick in mijn xp-pc. Een 2e pc aangesloten met een

kabel via de aanwezige lankaarten.

Kun je dan de 2e pc niet mee laten liften op de verbinding

met die wnw?

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Tuurlijk gaat dat, simpel met een usb<>usb-lan of zo en dan de verbinding delen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

IK heb op mijn Nokia N95 een "web 'n walk" abonnement zitten en dat is me in vergelijking met mijn gewone Tweakdsl "wide open "toch een partijtje traag.

Als je het technisch voor elkaar krijgt om te delen blijft er volgens mij weinig snelheid over. cry

Geplaatst:

Snel is het niet maar een andere optie voor internet heb je in bv de trein niet.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Jawel, ik heb z'n dongel en dat werrukt bijzonder goed, 400mb/maand voor net onder de 20 euro ex. vond/vind ik niet slecht tegen de standaard fup bij w&w van rond de 6mb/maand voor iets van 9 euro.

Geplaatst:

Heb w&w en trek binnen wat ik wil en dat is echt wel meer dan 6 mb/maand, ik heb nog nooit een belletje hier over gehad.

Rekordc

Geplaatst:

Dan heb je mazzel gehad, de fup word vastgesteld door het gezamelijk gebruik van een groep gebruikers, als die op een bepaald moment naar benee gaat en jij zit er als enkeling boven dan mot je bijbetale.

Geplaatst:

Heb een down van 90Kb via de phone, en heb nog maar 1 keer een sms-ie gehad dat ik iets teveel binnenhaalde smile

Gewoon een goedkoop abbootje van 9.95

Superhandig via de diamond

post-19006-1318259974,7364_thumb.jpg

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Dat bedoel ik maar :D met symbian en JoikuSpot_Light is het nog eenvoudiger, maakt van je wifi gsm een accesspoint.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen