Gast brinky Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 sinds kort staat er nieuwe firmware voor de 6000pvr op de topfield site gisteren even getest ik hoopte dat de media high way wat beter zou werken maar bij het ophaalen van de MHW loopt de ontvanger vast en reboot na enkele keeren geprobeert te hebben maar weer terug gegaan naar de oude firmware zijn er al meer die dit hebben grt brinky
erwin05-verwijderd Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Naar een FW update moet je terug naar fabrieks instellingen om de nieuwe FW te laten werken. misschien een oplossing
Gast brinky Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: erwin05 Naar een FW update moet je terug naar fabrieks instellingen om de nieuwe FW te laten werken. misschien een oplossing dat heb niet gedaan dat kan ik natuurlijk ook nog probeeren, als ik fabriek reset doe wordt dan de zender lijst ook gewist? grt brinky
erwin05-verwijderd Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 ja je moet dan alles opnieuw instellen maar naar een FW update moet je terug naar fabrieksinstellingen om de nieuwe FW te laten werken.
Manfred1 Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Hallo, Ik heb het zelfde probleem en heb alles uitgevoerd zoals hierboven beschreven maar probleem blijft bestaan.Ook als ik de tap 3pg laat draaien wordt er een reboot door TF uitgevoerd.Hoop dat iemand een oplossing heeft.Groet Manfred Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste
bensink002 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo Allemaal, ik heb hetzelfde probleem ondervonden gisteravond. Ik heb ook de nieuwe firmware geladen en daarna ben ik teruggegaan naar de fabrieksinstellingen. Hierna gaat de ontvanger achter elkaar rebooten. De ontvanger heeft wel even gedraaid, maar toen ik 'm weer uit en aan heb gezet, had ik het probleem weer terug. Ik ga vanavond in ieder geval terug naar de oude firmware. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
bensink002 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Heeft iemand deze firmware nu zonder problemen draaien? Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Gast brinky Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 helaas werkt deze firmware bij mijn ook niet goed ook naar een fabriek reset het zelfde fenomeem van het rebooten bij gebruik van de media high way grt brinky
Manfred1 Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 MHW zal een probleem blijven bij huidige firmware.Ik heb MHW uitgezet en voorzie mijn TF van EPG met 3PG i.c.m tgd filles voor 7 dagen van Henk. Werkt op dit moment super. Grtzz. Manfred. Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen