Elwin Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Sinds kort heeft radiozender 100%NL een nieuw logo. Dit keer is voor de hoofdkleur oranje gekozen. Het logo is te vinden op de website van 100%NL. De site zelf is ook helemaal in een nieuw jasje gestoken. Daarnaast heeft 100%NL nu ook een nieuwe slogan: 'de muziek van Nederland', waarbij ze nu niet per sé 100% Nederlands(talig)e muziek hoeven te draaien. Wat vinden jullie van het nieuwe logo? Ikzelf vind het logo nu veel beter dan het vorige roze logo. Dat vond ik totaal niet bij het nieuwe format van 100%NL passen. Wel vind ik dat 100%NL nu écht steeds meer op het oude RTL FM gaat lijken. Nu dus ook qua logo... Vinden jullie dat ook? Gaat 100%NL meer de kant op van RTL FM?
mereltje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Het is te hopen ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Neptunus Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik vind het jammer dat er steeds meer muziek voorbij komt die je op al die andere commerciële zenders ook al hoort, er is voldoende Nederlands werk om de dag te vullen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen