Ga naar inhoud


Sat4all traag en soms offline door D-DOS attack


Ronaldd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb in apache de 'KeepAliveTimeout' timeout verhoogd naar 60 seconden. Dat houd in dat men in principe 'gewoon' moet kunnen lezen als er maar binnen 60 seconden weer op een link van sat4all wordt geklikt. Na 60 seconden wordt het weer achter aansluiten in de rij om een connectie te krijgen.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik bizar vind : eerder deze week was er een thread over een CCcam configuratie website, van iemand met "honderden testers". Vrij snel werd duidelijk dat dit eigenlijk een oplichter was die wan adressen aan het verzamelen was. Die persoon werd hier dus op zijn nummer gezet, en de thread gewist.

en paf, een paar dagen later krijgt sat4all een DOS aanval te verwerken. Ietsje te toevallig - origine Spanje ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik maar denken dat het aan mijn PC lag. Ik installeerde net een Knoppix-cd en toen probeerde ik deze site..... Ik heb niet lang daarna de cd overschreven omdat ik dacht dat Knoppix waardeloos was........

Vervolgens mijn hele pc met Hitman-pro nog eens gechecked en nu lees ik dit pas....

 

Veel sterkte !!!!

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd jammer dit soort dingen.

Heb je het zelf goed voor elkaar is er iemand anders die meent het te moeten verzieken.

 

En wat winnen ze nou met zo'n D-DOS?

Hopelijk is het snel opgelost.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt me bekend voor vroeger ook wel eens meegemaakt op mijn servers, maar volgens mij is keepalive juist meer negatief en is beste gewoon keepalive uit zou het dan moeten na kijken maar iedergeval succes en tip doe aangifte bij politie over deze praktijken en ook van de vermoedelijke dader hoe meer ze over de manier weten des te harder ze gestraft worden de daders.

 

http://httpd.apache.org/docs/trunk/misc/security_tips.html

 

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...