Ga naar inhoud


Sat4all traag en soms offline door D-DOS attack


Ronaldd

Aanbevolen berichten

mischien komt je de zaak maxima hackers goed voor destijds aangifte gedaan onder studio12 ze hebben ze kunnen tracen destijds omdat het altijd van gehackte machines gebeurd.

En daar kunnen ze ook weer wat vandaan halen.

 

 

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eastwood01
En ik maar denken dat het aan mijn PC lag. Ik installeerde net een Knoppix-cd en toen probeerde ik deze site..... Ik heb niet lang daarna de cd overschreven omdat ik dacht dat Knoppix waardeloos was........

Arghhllll herkenbaar. En nou weer opnieuw Knoppix testen?

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knoppix ziet er aardig uit, helaas ben ik nog niet helemaal thuis in allerlei nieuwe dingen die ik zie. Maar we dwalen af....

Ik merk dat de bereikbaarheid al wat beter is geworden.

Ga zo door !

 

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten die onnozele duikelaars afsluiten van internet.

Altijd hetzelfde liedje door het gebrek aan kennis raakt de pc besmet met spyware, virussen en trojans en zijn ze bron van ellende voor anderen: spam, ddos attacks en niet te vergeten de handige buurman die de ellende weer voor de zoveelste keer mag herstellen als die rotcomputer weer eens te traag werkt.

 

Soms verlang ik naar 15 jaar terug, toen was internet nog een vrijheid blijheid omgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Ik ben van mening dat een host gewoon pingable moet zijn.

Het is niet zozeer de ping maar andere zaken die over hetzelfde gebeuren heen gaan, zaken die een 50 euro hardware firewall al tegenhoud :D anders motte we maar sparen voor een IG200 dan is het zeker afgelopen. Het waterbed was ook zo bijmekaar gespaart dus mot dit ook wel te doen zijn.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hardware firewall van 50 EURO was direct onderuit gegaan, die kon deze aanval zeker niet aan.

 

Een professionele firewall houd syn floods ook niet tegen. En als die ze wel tegen houd dan krijg je het zelfde effect als gisteravond, dan komen ook normale connecties er niet door.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

We draaien ook linux met iptables. Die kan een aanval van een paar IP's makkelijk aan. We werden gisteravond aangevallen door meer dan 800 IP's. Een deel daarvan zou 'gespoofed' kunnen zijn. dan wordt het gewoon lastig goed verkeer te onderscheiden van slecht verkeer.

 

Op dit moment worden we weer gepest door 1 IP. Ik verwacht dus wel weer een Distributed attack.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...