Sinners Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 mischien komt je de zaak maxima hackers goed voor destijds aangifte gedaan onder studio12 ze hebben ze kunnen tracen destijds omdat het altijd van gehackte machines gebeurd. En daar kunnen ze ook weer wat vandaan halen. VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX
D.Quijote Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ah was het dat, ik kwam er gisteren avond absoluut niet meer op. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Johan45 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat was even afkicken hé. Dit was/is nog moeilijker als stoppen met roken. Vult u rustig aan !!!
mifi Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: Eastwood01 En ik maar denken dat het aan mijn PC lag. Ik installeerde net een Knoppix-cd en toen probeerde ik deze site..... Ik heb niet lang daarna de cd overschreven omdat ik dacht dat Knoppix waardeloos was........ Arghhllll herkenbaar. En nou weer opnieuw Knoppix testen? m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Eastwood Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Knoppix ziet er aardig uit, helaas ben ik nog niet helemaal thuis in allerlei nieuwe dingen die ik zie. Maar we dwalen af.... Ik merk dat de bereikbaarheid al wat beter is geworden. Ga zo door ! Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Unetwork Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 ik zie dat het probleem is opgelost want alles opend goed en snel bij mij. Wel weer een nare streek van een persoon(en) die Sat4All geen warm hart toe draagt.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Elwin Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Inderdaad, Sat4all is hier ook altijd lekker snel met laden. Niks gemerkt van een trage Sat4all overigens. Zal wel komen omdat ik gisteravond niet ben komen kijken op Sat4all...
theparasol Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ze moeten die onnozele duikelaars afsluiten van internet. Altijd hetzelfde liedje door het gebrek aan kennis raakt de pc besmet met spyware, virussen en trojans en zijn ze bron van ellende voor anderen: spam, ddos attacks en niet te vergeten de handige buurman die de ellende weer voor de zoveelste keer mag herstellen als die rotcomputer weer eens te traag werkt. Soms verlang ik naar 15 jaar terug, toen was internet nog een vrijheid blijheid omgeving.
Ronaldd Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Op dit moment zijn er geen aanvallen. Ik hoop dat dat zo blijft. tegen z'n grote attack is weinig te doen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
WPW Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: Ronaldd Ik ben van mening dat een host gewoon pingable moet zijn. Het is niet zozeer de ping maar andere zaken die over hetzelfde gebeuren heen gaan, zaken die een 50 euro hardware firewall al tegenhoud anders motte we maar sparen voor een IG200 dan is het zeker afgelopen. Het waterbed was ook zo bijmekaar gespaart dus mot dit ook wel te doen zijn. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ron Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Alle IP's kwamen uit Hongarije. Dat wil niet noodzakelijk zeggen dat de dader ook daar zat. Ron
Ronaldd Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Een hardware firewall van 50 EURO was direct onderuit gegaan, die kon deze aanval zeker niet aan. Een professionele firewall houd syn floods ook niet tegen. En als die ze wel tegen houd dan krijg je het zelfde effect als gisteravond, dan komen ook normale connecties er niet door. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
pukje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik weet niet wat voor server jullie gebruiken ,maar denk een linux bak met iptables firewall het wel aan kan.
Ronaldd Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 We draaien ook linux met iptables. Die kan een aanval van een paar IP's makkelijk aan. We werden gisteravond aangevallen door meer dan 800 IP's. Een deel daarvan zou 'gespoofed' kunnen zijn. dan wordt het gewoon lastig goed verkeer te onderscheiden van slecht verkeer. Op dit moment worden we weer gepest door 1 IP. Ik verwacht dus wel weer een Distributed attack. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Unetwork Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 T's weer lekker kl*te..suc6 Ronaldd! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen