Ronaldd Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Dat heeft er niets mee te maken. Ze zijn weer gestopt. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
prutsie Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ronald, kan je die zwarte labrador van je niet leren een paar Hongaren eens goed in de kuiten te bijten Op zich wel wazig zo'n aanval. Zeker vanuit Hongarije. Wat denkt men hiermee te bereiken ???? Alla, iedere gek zijn gebrek. succes met het instellen van de firewall. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Feedhunter Rini Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Mannen van SAT4All Knap dat jullie het, toch weer snel, onder controle hebben. Wat de mensen er nu leuk aan vinden, om een zeer goed bezochte site plat te wilen leggen, snap ik niet. Maar ja ik ben ook maar Feedhunter. Ik miste de site wel. Dank aan Easysat voor zijn snelle antwoord op mijn vraag of er wat aan de hand was. Succes mannen. Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Ronaldd Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 Ik heb het nog niet echt onder controle, ik kan er wel voor zorgen dat de server niet crashed. Echter het netwerk verkeer op poort 80 was te groot om goed te filteren zonder dat normale connecties er last van hebben. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
bakouter Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Misschien overbodig, maar gebruik je dit al.. Sab Titan 1 - Ipbox 200S - Philips DSR 7141 - visiosat bi-satellite G3D - 3 x alp quad lnb - 2 x ArchSat DiSeqC 4 x 1
Gast pietsat Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: Ronaldd Ik heb het nog niet echt onder controle, ik kan er wel voor zorgen dat de server niet crashed. Echter het netwerk verkeer op poort 80 was te groot om goed te filteren zonder dat normale connecties er last van hebben. Ronald Dat krijg je ook niet onder controle . beetje twieke kan wel, maar dan hout het daar wel mee op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen