Gast swiffertje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 als mijn pc een tijdje(soms 10 minuten en soms wat langer) aanstaat loopt deze muurvast hij reageert niet meer op de muis en het toetsenbord. waar kan dat aan liggen?
Gast ozzo Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Kan aan meerdere dingen liggen, maar belangrijk is om eens naar de elco's te kijken rondom de processor op het motherboard. Staan die bol? Lekken ze ? Meestal is dat de oorzaak. Bij warmte gaan ze lekker en kunnen geen spanning meer opbouwen.
Ome Merde Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 schakel energiebeheer eens uit. brakke screensaver aanstaan ? merDe deze ruimte is te huur
Gast swiffertje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 ik ben er uit. het was de avg virusscanner. deze verwijderd en het probleem was weg. wat is een goede virusscanner??
Poetsdoekje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: swiffertje ik ben er uit. het was de avg virusscanner. deze verwijderd en het probleem was weg. wat is een goede virusscanner?? AVG En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 ik draai hier al weer een hele tijd met Norman VC, ben d'r zeer tevreden over .. merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 NOD32 (niet gratis) AVAST is redelijk maar gratis.
theparasol Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ach, een redelijke scanner houdt ook altijd nog genoeg tegen. Als er dan wat doorkomt mag je ook niet mopperen, het kost immers niets. Kun je beter de buurman paar cent toestoppen om je systeem weer op te lappen.
WPW Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Heb men licentie weer eens verlengt meteen naar avg 8.0, v7.5 begon wel steeds meer problemen te vertonen maar 8 draait als een zonnetje, ook met vista. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast swiffertje Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 de pc heeft nu 5 uur zonder problemen gedraaid en plotseling loopt hij toch weer vast. ik snap er niks van
dutchandrew Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Heb hier goede ervaring met zowel trend mirco, gdata als avast icm vista. Gebruik nu avast omdat het systeem gewoon minder belast. Gdata komt goed uit diverse testen, maar het heeft ook 2 scan engines.
dutchandrew Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Als je avg recentelijk had geinstalleerd zou je windows systeemherstel kunnen uitvoeren, door herstelpunt te kiezen van voor die installatie. Dan weet je zeker dat echt alles van avg verwijderd is. Je zou evt ook het register kunnen opschonen met een registercleaner.
winwiz Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 De beste is volgens testen al twee jaar lang Avira... gratis en betaal versie Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
WPW Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Beetje OT... maar alleen jammer dat avira 2x zo duur is als avg. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen