Jan Ambers Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Het valt me de laatste tijd op dat als er in een topic, zowel hier als op andere sides, een link in een topic staat mijn PC in Win-XP met de laatste updates, geen links opent??? Opera doet dit wel. Kan ik dit ergens instellen?
WPW Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Verschijnt er onderaan in IE geen rood ding met een streep erdoorheen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jürgen Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik weet niet of het ook bij jou het beoogde resultaat oplevert maar je kunt het altijd proberen. Bij mij heeft het althans wel geholpen. Ga in de Verkenner via Extra - Mapopties - Bestandstypen naar (zoek in Bestandstypen) URL:HyperTekst Transfer Protocol Klik op 'Geavanceerd' en 'Bewerken'. Als er bij 'DDE gebruiken' een vinkje staat, haal deze dan weg en druk op OK. Hierna zou elke link weer normaal open moeten gaan als je erop klikt. Succes ermee. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Jan Ambers Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Bedankt, 10/10, en kus van de juf! Schijnt nu te werken... Hoe kom je d'r ook bij hé... Ergens een vinkeje vangen en 't is OK??? Ne, onderaan geen rood teken.
Jan Ambers Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Weet je toevallig ook niet als er in een topic een foto verkleind staat, en je klikt erop om die tot volbeeld te vergoten; wat er moet heringesteld worden bij IE als die het vergroten niet doet? Ik ga met Opera kijken in dit topic en klik op de foto en een nieuw beeld met vergrootte foto wordt geopend.
Jan Ambers Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 Bedankt de juf maar voor de kus, maar 't is weer hetzelfde: een link aanklikken doet ie het niet! Proberen een tekst te verven en kopieren doet ie niet! Enig ide en Hypertekst staat niet aangevinkt.
jeevanhoof Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 hoi, dit vond ik op een ander forum. verschillende dingen die je kunt doen: in ie via extra naar internetopties, tabblad programma´s: - knop webinstellinegn herstellen - aanvinken: controle of ie standaard browser is je kunt ook voor alle zekerheid eerst even via configuratiescherm-software ie selecteren en dan kiezen voor herstellen mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen