Gast draadloos Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Wie heeft er ervaring met een triax unique? Ik wil Astra1,astra2,astra3 en hotbird, maar waar plaats ik de lnb voor astra 19,2 best om het best mogelijke signaal te hebben op deze satelliet? De andere satellieten zijn minder belangrijk voor mij. Ik heb de schotel tweedehands die is gebruikt bij een demo, ik heb dus helaas niets van gebruiksaanwijzing, en ze ligt uit elkaar, dus de lnb houders staan niet op zijn plaats, de rest is geen probleem.
Gast wanderer Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 al eens hier http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1511731#Post1511731 gekeken of gezocht op het forum? er staan veel foto's en uitleg hierover op het forum....
Gast draadloos Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb zeker hier eerst rondgekeken, en gezocht met de zoekfunctie, alleen is er niets van te vinden. De links die jij hebt gegeven gaat over een héél andere schotel, die heb ik ook al geinstalleerd, dat is geen probleem, maar ik heb het hier over de Triax Unique waar ik geen gegevens van heb. zie bijlage.
Gast wanderer Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 wat ik zou proberen: 2 lnb's (19E en 23E) naast elkaar in het midden monteren (dus allebei iets uit het midden) op de beugel, daarna beeld proberen op de 19E lnb, als je naar de schotel kijkt de is dat de rechter lnb, dan zou de 23E ook bijna goed moeten zitten en daarna de andere door schiuven op de rail uitrichten, belangrijkste is dat je een beginpunt hebt...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen