rene Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 heeft iemand het wachtwoord voor de nieuwe oslink versie.
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 ja ik ! Ik ben de auteur, dus ik weet dat wel. Maar kan momenteel niet met mijn vriendjes chatten dus ook niet de ins en outs bespreken. Eend ligt onderuit ! Helaas
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Hallo Frank, We hebben je Oslink soft, onze komplimenten trouwens daarvoor bij Satcity.nl online gegooid zodat iedereen hem kan downloaden. Tevens online bij M_Z zag ik dus ik wens iedereen veel plezier ermee! Groeten,
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Zo is dat. Password via dat andere forum of via via via Even wat moeite doen jongens.....
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Heb gehoord dat het al zonder password te krijgen is. Ook goed, maar niet zo super verspreiden he !
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Je hebt pm, grtz oxx P.s. En vergeet niet dat deze versie een paar opties heeft waar Frank graag wat respons op krijgt zodat hij door kan gaan met het ontwikkelen van nog mooiere software (Zie topic op het eendeboard) <small>[ 07-06-2002, 23:35: Bericht gewijzigd door: oxx ]</small>
Gast Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Hoi Frank, Ik dacht dat er deze keer geen timer in kwam. Jammer hebben we binnen kort weer een prob of hopelijk niet. Maar toch een super progie. Bye..
Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 is voor de test van de menu optie help/web-update Ik wil weten of dat gaat werken en dat gaan jullie voor me testen in ruil voor het gratis stukje software. Veel plezier ermee. Frank.
Aanbevolen berichten