Ga naar inhoud


Problemen met geluid via hdmi


renzie

Aanbevolen berichten

Ik heb een 1e gen. H360R ontvanger welke vanaf de zomer (na wijziging van casema naar Ziggo?) bij het kijken via de hdmi kabel een steeds weg vallend geluid heeft. om de 20-30 sec valt het geluid even voor een seconde weg. kijk ik via de 576 resolutie heb ik nergens last van en zet ik hem op 720 of 1080i resolutie dan komt het weer terug. ik heb gisteren ook een Humax IRC 5000 Hd ontvanger geprobeerd maar deze geeft dezelfde storing.

 

Ik heb ook nog een Dreambox HD satellietontvanger en deze doet het prima op mijn 50" plasma met 3x 1.3 hdmi aansluitingen. Ook de H360R heeft het in het verleden goed gedaan afgezien dat ik geen geluid had op Discovery HD.

 

ik heb reeds twee verschillende " budget" hdmi kabels van eur 12,50 geprobeerd . Moet ik de fout in de kabel zoeken en investeren in een duurdere bijv. Monster hdmi kabel?

 

Renzie

 

 

 

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...