Ga naar inhoud


[TF6000PVR] Problemen met 3PG 1.25


Manfred1

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn 3pg 1.24 vervangen voor 3pg 1.25.Nu heb ik het probleem dat deze tap problemen veroorzaak met opstarten van de TF.Ik heb deze tap in automasch opstarten staan met als gevolg dat TF blijft hangen.(blijft steeds opnieuw opstarten.)Als ik de tap 3pg handmatig opstart lijkt het goed te gaan maar zodra ik de tap wil gebruiken gaat TF weer opnieuw opstarten.

Gr.Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je wel alle bestanden van 3PG vervangen toen je van 1.24 naar 1.25 ging?

N.B. Sommige kan je wel bewaren zoals het bestand waar de automatische timers opgeslagen zijn (3PG.txt).

 

Misschien helpt het om de (opstart)volgorde van de taps te veranderen.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle bestanden vervangen en alle andere taps uitgeschakeld.Zelf heb ik het vermoeden dat het aan firmware ligt want deze heb ik vrijwel op het zelfde moment geupdate.Ook ben ik er achter gekomen dat als ik de originele EPG aan zet in het menu en ik open de gids dan voert TF ook een reboot uit.(het zelfde probleem als met 3pg)Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. Groet Manfred,

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de complete set uit mijn post van begin augustus erin hebt gezet, kan het niet aan 3PG liggen...

 

Zou anders toch maar teruggaan naar de vorige firmware als deze niet bevalt. Wel een fabrieksreset gedaan (vergeet vooraf niet je settings te bewaren om ze weer terug te kunnen zetten!)?

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik al uitgevoerd.Ik heb alleen de 3PG.log,3PG.ini en 3PG.dat laten staan.Ben ook alweer terug gegaan naar oude firmware maar nu doet het probleem zich ook hier voor.De ini.file zijn toch mijn instellingen van 3PG of niet? Gr.Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en nu werkt alles weer. Wel heb ik geen info balk meer onder in beeld als ik op de knop info druk.Verder heb ik geprobeerd de confugiratie instellingen terug te zetten om mijn instellingen terug te krijgen.Nadat ik dit gedaan had begon TF weer te rebooten.Dus probleem heeft hierin gezeten.Gr.Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit had ik al gedaan net als voorheen alleen als ik nu op de info knop druk krijg ik links in het scherm de zenderlijst en als ik dan nog een keer druk komt rechtsboven het kleine 2de scherm voor ander zender in beeld overigings zonder beeld.(zwart scherm)Gr. Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met infobalk is verholpen.Was toch inderdaad een instelling in 3PG menu.Instelling zat onder 25 ( bevestiging bij verwijdering)op aan gezet.Vind dit een beetje vreemde omschrijving maar hij werkt weer.Bedankt voor jullie medewerking.Gr.Manfred

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal bij de volgende release de tekstfile checken op dit item. Bedankt voor de tip.

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...