Ga naar inhoud

moet je patchen om handmatig keys in te kunnen voeren?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een ipbox 900 met een aston dual cam, nu las ik over het handmatig invoeren van keys. Moet je daarvoor andere software in je ontvanger laden.

groeten,

Dandro

Geplaatst:

meestal wel,want ontvangers mogen niet worden verkocht met een degelijke standaart optie.bij de meeste ontvangers kun je uberhaubt geen key's invoeren laat staan patchen.

Geplaatst:

Dit leek mij echt een beginners vraag wat niet per se met de ontvanger te maken heeft maar van toepassing is op alternatieve software in het algemeen. :D

Geplaatst:

We mogen het er op dit forum niet over hebben!

Hou toch op, joh. Koop gewoon een abbo of kijk naar de enorme hoeveelheid vrije kanalen.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

Volgens mij is mijn vraag toegestaan daar ik niet om keys vraag. Ik vraag uitsluitend naar de eigenschappen van alternatieve software.

Het is een beetje voorbarig om er van uit te gaan dat mijn vraag gerelateerd is aan mijn wens om betaald tv illegaal te bekijken.

Verder zou ik dit soort zaken aan moderators overlaten. Het word een beetje topic vervuiling op dweze manier.

Geplaatst:

Die box moet je dacht ik aan het netwerk hangen en een image er op zetten dan hoef je niets handmatig te doen als ik het goed heb.

Er blijft één ding LEZEN LEZEN in het juiste forum. laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: dandro

Verder zou ik dit soort zaken aan moderators overlaten. Het word een beetje topic vervuiling op dweze manier.

Best hoor.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Geplaatst:

joh ik lees me te pletter, helaas zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. De ipbox is ook nog vrij nieuw dus lastig om concrete antwoorden te vinden. Inmiddels toch maar mijn vraag gepost. Als iemand nog een goede site weet waar duidelijke beginners info te halen is hou ik me aanbevolen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen