Ga naar inhoud

Satcon10 modus8 en toegevoegde switch met 4 aansluitingen gebruiken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[dm7000] Ik heb een wavefrontier t90, met satcon10 modus 8. Nu wil ik op bijv. uitgang 10 nog een switch met 4 aansluitingen aansluiten. Deze wil ik aansluiten op een quad lnb van invacom op mijn draaibare schotel van 180cm. Deze wordt aangestuurd door een camundosat analoge ontvanger. Ik wil aljazeere sport op nilesat 7 west ontvangen en nog enkele satellieten meer. Ik denk dat dit moet kunnen. Alleen weet ik niet hoe ik de instellingen op mijn Dream 7000 moet verwezenlijken.

Weet iemand of dit gaat en als dit gaat hoe de instellingen dan moeten zijn?

Geplaatst:

Als je een extra 4/1 switch aan Satconn wilt hangen moet je hem naar mode 5 programeren. (mode 8 werkte bij mij niet, wel mode 7 en 5)

En nilesat krijg je te zwak binnen op een T90 als ik me goed herinner.

Voor de instellingen kun je beste even de zoekfunctie gebruiken, staat een heel topic over, dacht onder "Satconn".

Geplaatst:

(citaat _NeO AtOmic) En nilesat krijg je te zwak binnen op een T90 als ik me goed herinner.

Ja dat klopt daarom sluit ik de lnb van de draaibare schotel 180cm op de satconn 10 aan. maar omdat ik nog een switch van 4 lnb's heb liggen kan ik, dan als het mogelijk is, nog 3 lnb's meer op de wavefrontier aansluiten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen