Ga naar inhoud


Hard disk blijft draaien.


Jan007

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jan007
Probleem is opgelost na het deleten van een bepaald programma, heb automatisch decoderen terug aan.
Heb dus niet geformatteerd.


inderdaad, als mijn eerdere bovenomschreven oplossing niet werkt dan ligt het aan de aanwezigheid van een opgenomen programma dat ogenschijnlijk is gedecodeerd ($-teken staat niet meer vermeld in de bibliotheek) en de inverto toch op het verkeerde been zet zodat ie denkt dat gedecodeerd moet worden. Probleem is echter dat niet duidelijk is welk programma 'het vlaggetje' fout heeft staan.
Pragmatische oplossing: programma's één voor één verwijderen en telkens proberen of de inverto daarna wel in slaap gaat. Te beginnen met het meest recent opgenomen programma.

Zo heb ik een format van de harde schijf voorkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


nog even ter aanvulling:

 

Er bleven bij mij ook opgenomen programma's in de wacht staan om te decoderen. Deze waren wel allemaal voorzien van $-teken. Ik ben vervolgens eerst op zoek gegaan naar de oorzaak van de hapering in het decoderen. Uiteindelijk bleek dat de Inverto tijdens het decoderen vastliep op het laatst gedecodeerde programma (dus datgene waar geen $-teken meer voor stond). Hierdoor bleef de harde schijf draaien. Na verwijdering van dat betreffende programma doet de Inverto het weer als vanouds.

 

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, want het formateren van de harde schijf is meestal ongewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...