tetron Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 krijg geen verbinding met mijn diablo .wi fi. gebruik wel wpa 2 encryptie zou dat het zijn ? of zijn er andere instellingen nodig grt. tet
Roobert Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ja het is een hel om het werkende te krijgen en weet zelf niet zeker hoe ik het aan de klap heb gekregen. Maar begin in ieder geval met je testen te doen ZONDER security. En tracht dan maar pas om deze toe te passen als je een werkende oplossing hebt. Op dit moment weigert mijn router om de security te activeren, heeft ook last van die Diablo? Nadat ik van alles had uitgetest heb ik hetvolgende gedaan: diablo geformateerd. laatste UW 1.42 erop gezet IP ingesteld met vaste IP. gbox directory met files aangemaakt (zie andere topic hier) Juiste cwshare erin. En toen kwam het licht. Nu zou ik de security terug moeten activeren maar daar ligt het probleem dan weer bij mijn wifi router die ik waarschijnlijk eens naar fabrieksinstelllingen moet zetten maar dat vraagt wat meer tijd. Sukses. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
H2Deetoo Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ook ik heb problemen gehad met het instellen van netwerk, zowel WEP, WPA als WPA2 wilde niet verbinden. Uiteindelijk na vele pogingen en resets etc. is er een verbinding en deze blijkt ook terug te komen na spanning af/aan. Ik gebruik op dit moment WPA. H2Deetoo,
tetron Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 dus wpa 2 werkt niet begrijp ik. zal hem is op wpa zetten
H2Deetoo Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Iets specifieker: WPA-PSK TKIP+AES Dat is hetgene wat ik gebruik en werkt nu stabiel lijkt het. H2Deetoo,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen